چرا علی کریمی به برنامه فردوسی‌پور نمی رفت؟

 

برنامه ۹۰ در دعوت از پرسپولیسی‌های قدیمی موفق نبوده که از آن جمله می‌توان به علی پروین و علی کریمی اشاره کرد.

بعد از حضور فرهاد مجیدی در برنامه ۹۰، هواداران او حسابی در فضای مجازی از فرهاد حمایت کردند هر چند عده‌ای هم مطالبی را علیه او نوشتند و مثلا گفتند چرا علیه بعضی از هواداران حجازی موضع گرفته است.

خیلی‌ها هم دوشنبه شب قبل را شب باخت عادل فردوسی‌پور دانستند.مجیدی محبوب هواداران استقلال است ولی شاید پرسپولیسی‌ها هم دوست داشته باشند روزی علی کریمی را در تلویزیون و برنامه ۹۰ ببینند. اتفاقی که در دهه ۹۰ رخ نداده و فقط کریمی یک بار در دهه ۸۰ به برنامه ۹۰ رفت. یعنی همان سال‌هایی که تازه به پرسپولیس پیوسته بود و جوانی لاغراندام بود.

کریمی در سال‌های اخیر مقاومت کرده و به برنامه ۹۰ نرفته است. البته او زیاد هم اهل مصاحبه نیست، اگر فرهاد مجیدی سالی یک‌بار مصاحبه می‌کند (با روزنامه‌ها) اما کریمی فقط هر از چندگاهی مصاحبه‌های کوتاهی انجام می‌دهد و به قول روزنامه‌نگاران خیلی اهل مصاحبه‌های بلند یک صفحه‌ای نیست.کریمی یک بار در سال ۷۹‌ با یکی از هفته‌نامه‌ها مصاحبه بلندی انجام داد و گفت خدا دایی را در آغوش گرفته! مصاحبه‌ای جنجالی که سر و‌ صدای بسیاری برپا کرد و خیلی‌ها گفتند اختلاف دایی و کریمی از آن‌جا شروع شد.

عادل فردوسی‌پور تا حالا چند بار سعی کرده علی پروین و علی کریمی را به برنامه‌اش ببرد اما موفق نشده.

البته او یک بار مصاحبه خوبی با پروین ترتیب داد که البته زنده نبود و پروین در آن مصاحبه از واژه “علی دنبه” هم رونمایی کرد.

در میان استقلالی‌های قدیمی مرحوم ناصر حجازی و امیر قلعه‌نویی چند بار به برنامه ۹۰ رفتند و حرف‌هایی زدند که جنجالی شد اما عادل زیاد در دعوت از پرسپولیسی‌های قدیمی موفق نبوده که از آن جمله می‌توان به علی پروین و علی کریمی اشاره کرد.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.