چرا علی کریمی پیراهن شماره هشت خود را برای مازیار فلاحی فرستاد؟

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

امیر توسلی آهنگساز جوان و خوش ذوق عرصه موسیقی که موسیقی متن سریال «مختارنامه» از جمله تجربیات ارزنده اش در حیطه موسیقی فیلم است در تازه ترین تجربه کاری خود مدتی است آهنگسازی فصل دوم از مجموعه «قلب یخی» را آغاز کرده است. توسلی در گپی کوتاه با شبکه ایران از جذابیتهای داستانی فصل دوم این مجموعه و نقش متفاوت مازیار فلاحی در آن سخن گفته است. ضمن اینکه آهنگهای آلبوم بعدی فلاحی هم با همکاری توسلی ساخته خواهد شد. بخشهایی از گفته های توسلی را در ادامه می خوانید:

ده روز دیگر اولین قسمت از فصل دوم «قلب یخی» به بازار می آید

حدود بیست روز دیگر فیلمبرداری فصل دوم «قلب یخی» به اتمام می رسد و تدوین به موازات فیلمبرداری انجام می گیرد و به احتمال زیاد تا ده روز دیگر اولین قسمت از این مجموعه وارد بازار می شود. فصل دوم این سریال، قصه خیلی جذابی دارد و با سری پیشین آن کاملا متفاوت است. از جمله سورپرایزهای این فصل آن است که مازیار فلاحی در آن در نقش یک خواننده  ایفای نقش می کند.

هدیه تهرانی، مهران مدیری و رضا عطاران مهمان ویژه کنسرت نبودند

در بخشی از فصل جدید «قلب یخی» سکانسهایی از یک کنسرت را داریم؛ به دلیل اینکه حال و هوای کنسرت زنده باشد، آن سکانسها  در کنسرت اخیر مازیار فلاحی فیلمبرداری شد و در واقع آن عکسهایی که از تهرانی، مدیری و عطاران به بهانه حضورشان در این کنسرت در رسانه ها منتشر شده بود، بخشی از سکانسهای کنسرت «قلب یخی» می باشد. یعنی برخلاف تصور رسانه ها این سه نفر مهمان ویژه کنسرت مازیار فلاحی نبوده اند بلکه تنها برای فیلمبرداری «قلب یخی» در سالن همایشهای برج میلاد حضور یافته بودند. اگر به جایگاهی که این سه نفر در آن نشسته اند هم دقت کنید متوجه میزانسن دقیق این سکانس می شوید.

علی کریمی به جای شرکت در کنسرت پیراهنش را برای مازیار فلاحی فرستاد
درباره رنگ لباس مازیار فلاحی در این کنسرت هم باید بگویم ایشان همیشه لباس مشکی یا سفید می پوشند و در اینجا استثنائا قرمز به تن کرده اند. دلیل انتخاب این رنگ هم آن بود که علی کریمی مهمان ویژه کنسرت مازیار به دلیل مشغله کاری نتواست در کنسرت حضور پیدا کنند و به همین منظور از مازیار عذرخواهی کرد و به جایش پیراهن خود را برای مازیار فرستاد و مازیار هم که پرسپولیسی است، پیراهن او را به دست گرفت و به حضار نشان داد.

آلبوم بعدی مازیار را می سازم

به جز کارهای مربوط به ساخت موسیقی «قلب یخی» همکاری با مازیار فلاحی را نیز در دستور کار قرار داده ام و انشاا.. آهنگهای آلبوم بعدی ایشان با همکاری من و خودش ساخته و تنظیم خواهد شد.

شبکه ایران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر سه شنبه ۱۸ مهر  مشاهده : ۱   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.