چرا مردم آیفون را بیشتر از سایر اسمارتفونها دوست دارند؟ / جدول

موسسه جی.دی.پاور در هشتمین نظرسنجی خود اپل را در راس هرم پیدا کرد. بر این اساس آیفون اپل، مقام اول را کسب کرده و بعد اچ.تی.سی در رده دوم جای گرفت.

اچ.تی.سی با ۷۹۰ امتیاز رده دوم را گرفت و سامسونگ نیز با ۷۸۲ امتیاز بعد از اچ.تی.سی در مقام سوم ایستاد.در رده آخر این جدول نیز اچ پی پالم با ۷۰۷ امتیاز نشسته است.

معمولا دو دلیل عمده ذکر شده برای استفاده مطلوبتر از اسمارتفونها ، شبکه های اجتماعی مجازی (فیس و توئیت) و گیم بازی کردن است.

۶۷ درصد از پرسش شوندگان اپلیکیشن های سوشال یا شبکه های اجتماعی را روی سیستم خود نصب کرده و گفته اند به طور متوسط هفته ای ۱۰۰ دقیقه از آن طریق با دوستان خود در ارتباط بوده و ۶۱ درصدی که گیم روی اسمارتفون خود نصب کرده اند نیز گفته اند هفته ای ۸۱ دقیقه به طور متوسط گیم بازی می کنند.

۹۹ درصد از مردم معتقدند ۱۲ سپتامبر، اپل نسل بعدی آیفون را ارائه خواهد کرد و همگان منتظر تغییرات درخواستی هستند که قبلا بعنوان کمبود روی آیفون موجود مطرح شده است. بزرگتر شدن صفحه نمایشگر، اتصالات موسوم به LTE، به روز رسانی هدفون و صدا در آیفون، به روز رسانی سیم کارت، اتصالات ۹ پینی، افزایش عمر باطری و قوی تر شدن دوربین از جمله این موارد است.

کارشناسان پیش بینی می کنند اپل در هفته اول عرضه آیفون جدید ۱۰ میلیون خواهد فروخت و تا پایان سال میلادی نیز ۲۶ میلیون دیگر بفروش می رساند. هوراس دیدیو به سی نت گفته آیفون ۵ در ۱۲ ماه اول عرضه تا ۱۷۰ میلیون را بدست مشتریان خواهد  رساند.ی

 

منبع: جی.دی.پاور

۵۶۵۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.