چرا وال استریت ژورنال اظهارات کلینتون را منتشر نکرد؟

به گزارش خبرآنلاین وب سایت هافینگتون پست روز سه شنبه با اشاره به اظهارات روز دوشنبه وزیرخارجه آمریکا مبنی بر پذیرفتن مسئولیت کشته شدن سفیر این کشور در بنغازی فاش کرد که روزنامه وال استریت ژورنال دست کم ۵ روز پیش می توانسته این اظهارات کلینتون را منتشر کند اما از این کار را نکرده است.
به نوشته هافینگتون پست هیلاری کلینتون روز چهارشنبه هفته گذشته در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه وال استریت ژورنال دقیقا همین اظهارات را مطرح کرده و گفته است : من مسئولیت را برعهده می گیرم. من مسئول وزارت خارجه ۶۰ هزار نفری و همه آمریکایی های سراسر جهان و ۲۷۵ پست آن هستم. رئیس جمهور و معاون او از تصمیمات خاصی که از سوی متخصصان امنیتی گرفته می شود خبر ندارند.”
این اظهارات کلینتون روز دوشنبه و پس از مصاحبه او با شبکه خبری سی ان ان در پرو بازتابی جهانی پیدا کرد و در آمریکا به شدت مورد توجه قرار گرفت. [کلینتون: مسئولیت رخدادهای لیبی با من است]
به گزارش خبرآنلاین هافینگتون پست فاش کرده است که روزنامه وال استریت ژورنال این قسمت از اظهارات کلینتون را که شش روز پیش در مصاحبه ای اختصاصی با این روزنامه مطرح کرده بدون هیچ دلیل معقولی وبدون آنکه فشاری از سوی مقامات روی آن باشد منتشر نکرده است.
این روزنامه این سوال را مطرح کرده است که چرا روزنامه وال استریت ژورنال که یکی از روزنامه های سراسری آمریکا است چنین اظهارات مهمی را که از ارزش خبری بسیار بالایی برخوردار بوده منتشر نکرده است و این موضوع تنها شش روز بعد و زمانیکه کلینتون با سی ان ان مصاحبه کرد فاش شد.
هافینگتون پست پاسخی برای این سوال خود ارائه نکرده است.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.