چرا کمیته فیلترینگ با پایگاه اینترنتیهای غیرمجاز جنسی برخورد نمیکند؟/خدمات بانک ها به پایگاه اینترنتی های ارائه محصولات تقلبی جنسی!

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: این روزها در فضای مجازی شاهد فعالیت پایگاه اینترنتی هایی هستیم که براحتی و بدون هیچ
فیلتری، اقدام به فروش دستگاه ها، داروها و کرم های افزایش میل جنسی آن هم
با ادعای دارا بودن مجوز از سوی وزارت بهداشت می کنند این در حالیست که پایگاه اینترنتیهای معتبر و بزرگتر زیر ذره بین کمیته فیلترینگ قرار دارند .

کمیته فیلترینگ که مسئولیت فیلتر کردن پایگاه اینترنتیهای غیر مجاز و مطالب غیر معتبر دارد و حتی وبلاگها را جهت مصادیق مجرمانه بررسی میکند باید با دقت و سرعت عمل بیشتر نظارت بر این پایگاه اینترنتیها داشته باشد و اجازه ندهد که سلامت جمعی از مردم ایران بازیچه دست سودجویان شود.

به گزارش ممتاز نیوز، بعضی از این پایگاه اینترنتی ها حتی در روزنامه رسمی کشور دارای شماره ثبت شرکت می باشند
اما شرح فعالیت این پایگاه اینترنتی ها در روزنامه رسمی چیزی دیگر و فعالیت آنها در
فضای مجازی از زمین تا آسمان با آنچه تعهد داده اند فرق می کند.

رشد روز افزون قارچ مانند  وبسایتهایی که میخواهند از طریق فروش محصولات مرتبط با مسائل جنسی درآمدهای هنگفتی به جیب بزنند و تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارند سلامت مردم است نگرانی های شدیدی را به دنبال داشته است.

در تماسی که با دکتر محمدرضا صفری نژاد، رییس انجمن علمی ‌سلامت خانواده
ایران داشتیم وی قویا فعالیت این پایگاه اینترنتی ها را محکوم کرده و به کاربران
اینترنتی اخطار داد که هرگز فریب تبلیغات آنها را نخورند.

دکتر محمد رضا صفری نژاد اورولوژیست این پایگاه اینترنتیها را مصداق بارز شارلاتانیسم
عنوان میکند و میگوید این روشها و دستگاهها تنها دروغی برای فریب مردم و
کلاهبرداری است.

جالب تر اینکه با اندکی جستجو در فضای وب در زمینه مسائل جنسی، به بعضی پایگاه اینترنتی های آموزش مسائل جنسی برخورد می کنیم که با ترغیب کاربران خود به عضو شدن و خریدن یوزرنیم و پسورد با امکان واریز آنلاین وجه مورد نظر، ادعا می کنند که کاربران می توانند با استفاده از تمرینات آموزشی ارائه شده توسط فیلم و تصاویر بدون اینکه نیاز به استفاده از دارو و دستگاه خاصی داشته باشند به سایز مورد دلخواه آلت تناسلی خود دست پیدا کنند.

آنچه تاسف بار است خدماتی است که بعضی بانک ها به این دسته از پایگاه اینترنتی های غیر مجاز می دهند که سبب رواج کلاهبرداری های آنلاین شده و هیچ مسئولی برای عدم ارائه چنین خدماتی به بانک ها تذکر نمی دهد در حالی که لازم است قوانین سختگیرانه ای برای خدمات واریز آنلاین توسط بانک ها وجود داشته باشد تا از سوء استفاده پایگاه اینترنتی های غیرمجاز از کاربران جلوگیری شود.

متخصصین بارها و بارها اخطار داده اند مردم فریب تبلیغات پایگاه اینترنتی های اینترنتی فعال در زمینه مسائل جنسی را نخورند و آموزش های لازم را تنها از طرق معتبر پیگیری کنند اما متاسفانه تبلیغات این دسته از پایگاه اینترنتی ها چنان جذاب است که ممکن است هرکسی فریب آنها را بخورد.

متاسفانه فعالیت آزادانه پایگاه اینترنتی های غیرمجاز بخصوص در زمینه مسائل جنسی گویای کوتاهی کمیته فیلترینگ است و لازم است با پایگاه اینترنتی هایی که سلامت مردم را به بازی می گیرند به صورت جدی تر برخورد شود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.