چرخه مدیریت دانش سبب ماندگاری بازنشستگان نیروهای مسلح می‌شود

۲۹م اسفند ،

جانشین سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به ضرورت انتقال تجربیات جنگ به دانش‌آموختگان دافوس آجا و سپاه گفت: انتقال چرخه‌ مدیریت دانش، سبب ماندگاری بازنشستگان می‌شود.

سرهنگ “علی اکبر حسنوند” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به همکاری سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، از امضای تفاهم‌نامه‌ای با این پژوهشگاه خبر داد و افزود: یکی از اهداف این سازمان، ارتقای منزلت اجتماعی بازنشستگان است تا جایگاه این عزیزان به‌طور مشخص در چرخه مدیریت دانش نیروهای مسلح دیده شود.

وی ادامه داد: مدیریت دانش را می‌توانیم به دو قسمت تقسیم کنیم؛ یک دانش تلویحی که در سینه کسانی که این کار را انجام می‌دهند وجود دارد و یک دانش تصریحی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود و  باید دو دانش مذکور را با هم ادغام کرد.

جانشین سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: در واقع با این کار  باید به کسی که از “دافوس آجا”  یا “دافوس سپاه” خارج می‌آید، تجربه ۸ سال جنگ را منتقل کنیم، یعنی این تجربیات را در کتاب‌هایمان و در قالب کار و مقالات علمی بیاوریم و به دانشگاه‌ها ارائه دهیم تا از آن استفاده کنند.

حسنوند تصریح کرد: ما به دنبال علمی‌کردن و غنی‌کردن دانشی که در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد، هستیم.

وی گفت: انتقال چرخه‌ مدیریت دانش، سبب ماندگاری بازنشستگان می‌شود، زیرا آن‌ها نامشان مانده و در دانشگاه‌ها حضور دارند و از تجربیات گران‌بهایشان استفاده می‌شود.

جانشین سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام کوچکی برداریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.