چرخ ۲۰۷ دور ۴۴ میلیون

یکشنبه ، ۱۶ مهر ، ۰۱:۰۵

فرستادن به ایمیل چاپ
207i_207i

رانه نیوز: هیجان در بازار خودروها به اوج رسیده است. قیمت ها رقم هایی را به نمایش می گذارند که کسی حتی فکرش را هم نمی کرد اما نابه سامانی این روزهای بازار، رقم های باور نکردنی را به واقعیت تبدیل کرد. به گفته فعالان بازار خودروها نوسانات شدید نرخ ارز و کاهش چشمگیر عرضه خودرو به بازار، رکوردهای جدیدی را به بازار خودروها آورده است.

به گزارش رانه نیوز، گفته می شود که خودروسازان در انتظار اعلام قیمت جدید خودروها هستند و خودرویی به بازار عرضه نمی کنند. در چنین شرایطی پراید خود را به ۱۳ میلیون تومان رسانده و پژو ۲۰۷ با ثبت رکوردی خیره کننده، ۴۴ میلیون تومانی شد.

بنا بر اعلام فعالان بازار خودروها، در روزهای گذشته پژو ۲۰۷ اتومات با تجربه افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی، قیمت خود را به ۴۴ میلیون تومان رسانده و این در حالیست که ۲۰۶ تیپ ۶ که دوهفته ایست ۳۴ میلیون تومان دست به دست می شود افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی شد.

همچنین ۲۰۶ تیپ۲ نیز ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. در میان صندوقدارهای این خودرو نیز V9 و V8 به ترتیب ۳۴ و ۲۷ میلیون تومان دست به دست می شوند.

در بازار این روزها، تندر۹۰ ها نیز روند صعودی خود را حفظ کرده اند، E1 قیمتی در حدود ۲۲ میلیون تومان دارد و مدل E2 این خودرو نیز خود را به ۲۵ میلیون تومان رسانده است.

دیگر در بازار خودروها خبری از خودروی صفر زیر ۱۰ میلیون تومان نیست، مدت هاست که بازار با این رقم ها برای خرید و فروش خودروی صفر خداحافظی کرده و به نظر می رسد که خودروی ارزان قیمت برای خریدارانش معنا و مفهوم خود را از دست داده است. قیمت پراید ها به بالای ۱۱ میلیون رسیده است و به گفته فعالان بازار خودروها ۱۳۲ با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می شود و ۱۳۱ نیز با نزدیک شدن به مرز ۱۲ میلیون، ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در این میان، تیبا ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و پراید هاچ بک ۱۳ میلیون تومان در بازار آزاد خودروها دست به دست می شود.


اخبار خودروی ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.