چری E5 به بازار ایران می آید.

شرکت خودروسازی چری چین در نظر دارد یکی از جدید ترین محصولات خود با نام E5 را وارد بازار ایران کند. این خودرو سدان در کلاس C خواهد بود و با گیربکس اتوماتیک CVT در بازار ایران عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

بنا بر این گزارش، شرکت چری چین در ادامه حضور موفق خود در بازار ایران با مشارکت شرکت مدیران خودرو دریافته است، که مشتریان ایرانی گرایش بیشتری به سمت استفاده از خودروهایی با گیربکس اتوماتیک پیدا کرده اند و به همین منظور تصمیم گرفته است تا خودرویی مورد پسند مشتریان ایرانی به بازار عرضه کند.
بر پایه این گزارش، این خودرو یک کلاس بالاتر از MVM530 خواهد بود و با برخورداری از طراحی روز دنیا و همچنین موتور ۲۰۰۰ سی سی با ۱۶ سوپاپ از اقبال بالایی در بازار ایران برخوردار خواهد بود.
همین گزارش می افزاید، این خودرو استاندارد یورو۴ را دارا است و هم اکنون با استقبال بسیار بالایی در بازار چین و دیگر کشورها مواجه شده است. تاکنون قیمت مشخصی برای این خودرو اعلام نشده و شرکت چری در نظر دارد کشف قیمت این خودرو را از طریق برپایی کلینیک خودرو با حضور مشتریان به انجام برساند.
این گزارش حاکی است، شرکت چری چین با مشارکت شرکت مدیران خودرو تاکنون توانسته است با عرضه محصولاتی نظیر MVM110، MVM530 و یک خودرو SUV به نام X33 جایگاه مناسبی را در بازار ایران دست و پا کند. در همین حال خودرو MVM315 نیز یکی از محصولات جدید این دو شرکت در بازار ایران به شمار می رود که طی ماههای اخیر با تقاضای بالای بازار روبرو بوده است.
به نظر می رسد با تکمیل تر شدن سبد محصولات شرکت مدیران خودرو روند ساخت داخل برخی از این خودروها با مشارکت قطعه سازان داخلی نیز سرعت بگیرد.

 

 

 

اخبار و مقالات دنیای خودرو | Maxspeed.IR

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.