«چشمان بسته دهان‌های گشوده» به قلم امیرمحبیان از چاپ درآمد

به گزارش خبرگزاری‌ مهر، ریشه‌ها و عوامل شکل‌گیری آشوب‌های پس از انتخابات ۸۸ در کتابی با عنوان «چشمان بسته دهان‌های گشوده» به قلم امیر محبیان از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بررسی ریشه‌ها و عوامل شکل‌گیری آشوب‌های پس از انتخابات ۸۸ به عنوان یک طرح پژوهشی در سال ۸۸ در پژوهشگاه تعریف و محبیان به عنوان مجری این طرح تعیین شد.

در این کتاب ریشه‌ها و عوامل شکل‌گیری آشوب‌های پس از انتخابات ۸۸ واکاوی شده و سعی شده پاره‌ای از راهکارهای محتمل برای کاستن از آسیب‌های چنین اتفاقاتی ارائه شود.

محبیان در بخشی از مقدمه خود بر این کتاب آورده است: فارغ از قضاوت‌های مختلفی که ممکن است پیرامون وضعیت پدیدآمده در سال ۸۸ وجود داشته باشد، در یک نکته نمی‌توان تردید کرد و آن اینکه آن مقطع دارای اثراتی مهم بر پیکره اجتماع و نیروهای فعال در حوزه سیاست بود و طبعا در گذر زمان، هر جریان سیاسی قرائت خاص خود را از رخدادها به مثابه تاریخ خواهد نگاشت؛ اما در این کتاب، نویسنده سعی کرده به گونه‌ای فراتحلیل(MetaAnalysis)  و با اتکا به تحلیل‌های موجود، به‌ویژه تحلیل‌های هواداران جریان سبز، ذهنیت طراحان، برنامه‌ریزان و تولیدگران فکری این جریان را بکاود و تا حد امکان به ژرفای تحلیل‌های آنها رسوخ کند.

کتاب «چشمان بسته دهان‌های گشوده» در ۲۳۳ صفحه و با قیمت ۵۹۰۰ تومان از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مردادماه منتشر شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.