«چشمه جاری» در شب میلاد حضرت زهرا(س) از رادیو قرآن

۱۰اردیبهشت،

ویژه برنامه « چشمه جاری » به مناسبت شب میلاد با سعادت حضرت زهرا(سلام ا..علیها) سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه “چشمه جاری” در بیستم جمادی الثانی، سالروز ولادت اختر تابناک آسمان عصمت، فاطمه زهراسلام الله علیها  به همت گروه مناسبت های ویژه این شبکه رادیویی سه شنبه شب , ۱۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۱:۱۰ تقدیم شنوندگان می گردد.
ویژه برنامه «چشمه جاری» با نگاهی به شخصیت  اجتماعی و خانوادگی حضرت زهرای مرضیه سلام ا…علیها و با رویکرد بیان ویژگی های  قرآنی حضرت با نگاهی به  روایات مربوط به ایشان  از رادیو قرآن  پخش می گردد.
فاطمه کاشانی وحید سردبیر و تهیه کننده برنامه «چشمه جاری» در خصوص این برنامه گفت: ویژه برنامه «چشمه جاری» تلاش می کند تا در شب میلاد حضرت زهرا (سلام ا…علیها)  با معرفی بخشی از زندگی حضرت ,الگویی مناسب برای زنان و دختران جامعه ارائه دهد و با بررسی ویژگی های شخصیتی ایشان  با هدف تقویت بنیان خانواده , صمیمیت و شور و اشتیاق در مخاطب ایجاد کند.
گزارش مردمی, فواصل شاد, پخش تلاوت آیاتی در شان اهل بیت(علیهم الاسلام) مداحی و ارتباط با اماکن مقدس همچنین  کارشناسی از بخش های مختلف این برنامه است. 
«چشمه جاری» کاری از گروه مناسبت های ویژه رادیو قرآن است از ساعت ۲۱:۱۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از طریق موج FM ردیف ۱۰۰مگاهرتز  از رادیو قرآن پخش می گردد و حجت الاسلام محمدپویا و مریم محمدزاده به عنوان کارشناس   شنوندگان این برنامه را همراهی خواهند کرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.