چشمه حقیقت در کانال ندای اسلام

برنامه «چشمه حقیقت» برای آشنایی مخاطبان انگلیسی زبان با شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو معارف؛هرگز جامعه‌ی اسلامی و تاریخ بشریت ‏شخصیت ممتاز و کم نظیر حضرت امام خمینی‏ قدس سره را که با افکار و اندیشه‌های بلند و سعی و تلاش‏های صادقانه‌ی خود مسیر تاریخ را دگرگون کرده، فراموش نخواهد کرد. این شخصیت به خاطر پیوندی که با دین و ایمان مردم دارد، ثابت و پابرجا خواهد بود و گرد نسیان بر روی آن نخواهد نشست. به همین منظور کانال ندای اسلام رادیو معارف برای آشنایی بیشتر مخاطبان انگلیسی زبان با شخصیت پرفروغ رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری  اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت الله علیه برنامه «چشمه حقیقت Spring of Truth» را تهیه کرده است.
در این برنامه با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان، ترجمه سخنان امام راحل رحمت الله علیه در مورد  محورهای موضوعی امر به معروف و نهی از منکر، لزوم حضور در مساجد در ماه مبارک رمضان، ویژگی‌های ماه مبارک رمضان و … پخش خواهد شد.
برنامه «چشمه حقیقت» به تهیه کنندگی و سردبیری لیلی حبیبی راد و گویندگی محمد رضا بی‌ریا یک روز در میان از ساعت ۸:۴۰ صبح از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم شنوندگان خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد ۸، با مشخصات فرکانس ۱۲٫۴۳۷ گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۷۵۰۰ افقی پخش می‌شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.