چشم انداز سینمای مقاومت و دفاع مقدس در غزه برگزار می گردد

۱۰م آذر ،

از یک شنبه این هفته

سینما پرس-گروه سینما/ هفته فیلم مقاومت و دفاع مقدس بخش چشم انداز سینمای مقاومت دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در کشور فلسطین (غزه) برگزار می گردد.

به گزارش سینما پرس، رضا رستگار مدیر بخش چشم انداز سینمای مقاومت دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس در گفتگویی با روابط عمومی جشنواره با اعلام این خبر افزود: جشنواره فیلم مقاومت در غزه بعد از جشن پیروزی غرورآمیز در برابر صهیونیست ها در جنگ هشت روزه از روز یکشنبه آغاز می گردد و به مدت سه روز ادامه می یابد.

وی ادامه داد: افتتاحیه چشم انداز سینمای مقاومت و دفاع مقدس در غزه با حضور وزیر فرهنگ فلسطین و جمعی از هنرمندان خواهد بود.

مدیر بخش چشم انداز دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس با اشاره به اکران فیلم های سینمایی دفاع مقدس در طول روزهای برگزاری جشنواره در غزه خبر داد: فیلم های سینمایی «بیگانگان»، «ریسمانی نزدیکتر از رگ»، «فرزند خاک»، «شب بخیر فرمانده» و «جایی برای زندگی هست» از جمله فیلم های است که اکران می شوند.

وی با بیان اینکه هفته فیلم دفاع مقدس و مقاومت توسط تیمی با سرپرستی ریاض شاهین برپا می گردد خاطر نشان ساخت: امیدواریم برپایی هفته فیلم مقاومت و دفاع مقدس در غزه گوشه هایی از زیبایی فرهنگ مقاومت در دو کشور ایران و فلسطین را معرفی نماید.

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۱۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.