چشم فعالان نفتی دنیا به قراردادهای تازه ایران است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی با اشاره به این که چشم فعالان نفتی دنیا به قراردادهای نفتی تازه ایران است گفت: مطمئنا بازنگری در قراردادهای نفتی ایران نقطه عطفی در صنعت نفت کشور خواهد بود

حسینی قراردادهای نفتی

خبراقتصادی:سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مطمئنا بازنگری در قراردادهای نفتی ایران نقطه عطفی در صنعت نفت کشور خواهد بود.

وی افزود: نیاز بود تا قراردادهای نفتی ایران با شرایط حال حاضر ایران و جهان به روز شده و ایراداتی که به اذعان متخصصان داخلی و خارجی به آن وارد بود برطرف شود.

حسینی با بیان اینکه کمیته بازنگری قراردادهای نفتی تمام تلاش خود را برای تجمیع نظرات کارشناسان داخلی و خارجی برای دستیابی به بهترین مدل قراردادی به کار خواهد بست، اذعان داشت: بازنگری در قراردادهای نفتی ایران و جزئیات روند تحولات آن از سوی فعالان و متخصصان نفتی ایران و دنیا در حال پیگیری است.

به گزارش تسنیم، پیش از این رییس هم اندیشی نظام تازه قراردادهای صنعت نفت ، انعطاف پذیری، مشارکت بلند مدت، تضمین منافع طرفین و رویکرد برد – برد ، کاهش بروکراسی ، شفافیت بیشتر و حداکثر سازی منافع ملی را راهبردهای اصلی کمیته در تغییر چارچوب قراردادها برشمرده بود.

رئیس کمیته بازنگری در قراردادهای نفتی ایران همچنین از  برگزاری کنفرانسی با هدف معرفی قرار دادهای تازه بازنگری شده صنعت نفت ایران در لندن  در مارس ۲۰۲۴ ( اردیبهشت ۹۳ ) خبر داده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.