چطور از گل های خوراکی استفاده کنیم

۰۹اردیبهشت،

مجله اینترنتی برترین ها

ممتازنیوز: فصل شکوفایی گل ها رسیده است و روزهای گرم و آفتابی بسیاری در پیش داریم. طبیعتاً مهمانی ها و عروسی ها بیشتر می شوند. اگر میزبان مراسمی میباشید، اطمینان داریم که به دنبال راهی برای استفاده بیشتر از گل های میباشید. چرا از گل های طبیعی استفاده نکنید؟ خوردن بعضی از آنها کاملاً بی خطر است و به کیک، بستنی و خوراکی های دیگر شما رنگ های زیبایی می افزاید.

می توانید یک جستجوی اینترنتی انجام دهید و ببینید که کدام گل ها خوراکی می باشند و از رنگ های مختلف آنها استفاده کنید. ما در اینجا استوخدوس، گلبرگ های رز، گل میخک و گل جعفری را انتخاب کردیم که استفاده از آنها در خوراکی ها کاملاً بی خطر است. می توانید برای درست کردن دسر و نوشیدنی هم از آنها بهره ببرید.

مراحل زیر را برای درست کردن کیک دنبال کنید:

۱٫ کیک خود را در قالبی به مدت ۳۰ دقیقه حرارت دهید تا کاملاً بپزد.

۲٫ سر کیک را ببرید و قسمت هایی که بسیاری پخته را جدا کنید.

۳٫ روی کل آن خامه بمالید تا کاملاً از خامه پوشیده شود.

۴٫ در آخر، گل های جعفری شسته شده را برای تزئین کیک بکار ببرید.


بستنی گلدار

در مهمانی معمولاً بستنی یخی سرو نمی کنند، ولی اگر داخلش گل داشته باشد برای تزئین میز بسیار مناسب است. دو مدل بستنی معرفی می کنیم.

برای درست کردن بستنی یخی گلدار، باید شربت دلخواهتان را پر از گلبرگ های زیبا کنید و آن را داخل قالب بستنی بریزید و داخل فریزر بگذارید.

برای درست کردن بستنی دوم، از بستنی ساز استفاده کنید و وانیل، لیموناد، ماست و گلبرگ های رز یا استوخدوس را داخل آن بریزید و در فریزر بگذارید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.