چطور با کمترین هزینه در پایگاه اینترنتی آمازون عرضه شویم؟

۱۱م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، به همت گروه فرهنگی باقیات، امکان چاپ کتاب‌های ارزشمند فارسی و یا ترجمه آن‌ها (چاپ اول و تجدید چاپ) و همچنین دیگر آثار فرهنگی هنری ایرانی اعم از انواع محصولات شنیداری و تصویری در خارج از کشور و توزیع جهانی آنها از طریق فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی عرضه محصولات فرهنگی با مدیریت شرکت های معتبر بین‌المللی فراهم شده است.

با استفاده از این شیوه می‌توان آثار ایرانی را با حفظ تمام حقوق مادی و معنوی و با نام و شابک خود آن‌ها در قالب کتاب چاپ شده (کاغذی)، فایل صوتی و یا لوح فشرده(سی‌دی و دی‌وی‌دی) به زبان‌های مختلف اعم از فارسی، عربی، اردو، انگلیسی و یا هر زبان دیگری با هزینه بسیار کم به علاقه‌مندان در سراسر جهان عرضه و همزمان به کسب درآمد از فروش و عرضه جهانی کالاهای فرهنگی پرداخت.

گروه فرهنگی باقیات فعالیت خود را با هدف چاپ آثار ارزشمند ایرانی در خارج از کشور و نشر جهانی آنها بدون هیچ گونه وابستگی به ارگان یا سازمان دولتی، از نیمه شعبان امسال آغاز و تاکنون چندین جلد از کتاب‌های معتبر ایرانی را با این شیوه به جهانیان عرضه کرده است. کتاب های فارسی و ترجمه شده مختلفی توسط این گروه به این روش منتشر و توزیع شده‌اند که می‌توان نمونه ای از آنها را با جستجوی کلمه baghiat در وب پایگاه اینترنتی‌های مختلف عرضه کتاب مانند آمازون دات کام (www.amazon.com) ملاحظه کرد.

به گفته محسن رحماندوست، مدیر گروه فرهنگی باقیات، با انتشار یافتن و امکان فروش مستقیم کالاهای فرهنگی ایرانی توسط موسسات معتبر بین‌المللی به همه جای جهان امید می‌رود که این آثار جایگاه خود را در میان دیگر آثار فاخر ادب و هنر جهانی پیدا کنند و مقوله ترجمه و یا فروش حق رایت آثار ارزشمند کشورمان مورد توجه هر چه بهتر و بیشتر موسسات برتر جهانی قرار گیرند.
بر این اساس، ناشران و نویسندگان می‌توانند جهت انتشار یافتن کتاب های ترجمه شده و یا کتاب هایی که پیشتر در داخل کشور منتشر نشده اند، پس از دریافت شابک و مجوزهای مربوط به انتشار یافتن در داخل کشور، با آماده کردن فایل الکترونیکی آماده چاپ کتاب‌های خود (شامل متن صفحه آرایی شده و طرح روی جلد) و ارسال آنها به این گروه، بازار توزیع محصولات خود را به خارج از مرزهای کشور توسعه داده و ضمن تجربه صادرات کالاهای فرهنگی به نیازهای ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز به درستی پاسخ دهند.

رحماندوست البته توضیح داد: کلیه عملیات لازمه جهت چاپ، فروش و ارسال این آثار با نازل‌ترین قیمت و کمترین دردسر نسبت به دیگر روش های جاری مورد استفاده توسط موسسات و ناشران داخلی، توسط شرکت های معتبر بین المللی صورت می پذیرد. از همین رو نویسندگان و ناشران ایرانی می توانند به راحتی و با تمرکز بر فعالیت های اصلی خود به تولید محتوا و همچنین تلاش در جهت معرفی هر چه بهتر و جهانی این آثار بپردازند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس وب پایگاه اینترنتی گروه فرهنگی باقیات مراجعه کنند.
 

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.