چطور دستنبد پلیس یک زن را از مرگ نجات داد؟

فروردین ۱۴۰۳

یک مامور پلیس در چین این روزها در این کشور به خاطر نجات جان یک زن تبدیل به قهرمان شده است و رسانه‌های بسیاری خبرهای مربوط به او کار کرده‌اند. این مامور پلیس در لحظه‌ای خطرناک تصمیم به کاری گرفت که یک زن را از مرگ نجات داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ برای ماموران پلیس در منطقه‌ای از پکن یک روز عادی کاری بود که خبر تلاش یک زن برای خودکشی با بی‌سیم گزارش شد. ماموران پلیس به همراه نیروهای امداد به محلی که مردم خبر آن را داده بودند رفتند و زن جوانی را دیدند که بالای یک بیلبورد رفته و قصد دارد خودش را به پایین پرت کند. ماموران به این نتیجه رسیده بودند که زن به خاطر شرایط روحی‌اش در شرایط تعادلی مناسبی به سر نمی‌برد و حتی اگر واقعاً قصد کشتن خودش را نداشته باشد احتمال سقوط و مرگ او وجود دارد.

در این میان مامور پلیسی که حالا تبدیل به قهرمان شده از پلکان نزدیک محل خودش را به زن رساند و زمانی که مشغول حرف زدن با او بود دست خود را با دستبند به این بست. زن جوان با دستبندی که به دستش زده شده بود متوجه شد که راه دیگری ندارد و قضیه را باید تمام کند.

نیروهای امداد در این وضعیت با استفاده از طناب این زن را نجات دادند تا دستبند به غیر از بازداشت خلافکاران برای نجات جان یک زن مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: مجله مهر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.