چلسی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد / الهلال چهارم شد

چلسی قهرمان جهان شد.

چلسی قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد / الهلال چهارم شد

به گزارش ممتاز نیوز، شاگردان توخل با پیروزی مقابل پالمیراس در آخرین لحظات وقت های اضافه، قهرمان جام باشگاه های جهان شدند.

چلسی در شبی که شاهد کشیده شدن فینال جام باشگاه های جهان برابر پالمیراس به اوقات اضافی بود، در نهایت با پنالتی کای هاورتز موفق به کسب برتری ۲ بر یک و کسب عنوان قهرمانی شد.

نیمه نخست بازی علی رغم حملات دو تیم گلی در پی نداشت اما چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه به گل اول دست یافت. ارسال دقیق کالوم هودسون اودوی از سمت چپ با ضربه سر تماشایی روملو لوکاکو در مرکز محوطه جریمه همراه شد و این چلسی بود که توانست به گل برسد.

اما در دقیقه ۶۴ و روی هند عجیب تیاگو سیلوا بود که داور بعد از بازبینی صحنه به سود پالمیراس اعلام پنالتی کرد. رافائل وگا پشت توپ قرار گرفت و توانست با ضربه ای خلاف جهت ادوارد مندی را فریب داده و گل تساوی را به ثمر برساند.

با تساوی دو تیم در وقت قانونی، وقت اضافه سرنوشت بازی را تعیین کرد و در دقیقه ۱۱۴ ضربه سزار آسپلیکوئتا به دست گارسیا برخورد کرد و داور بعد از بازبینی صحنه به سود چلسی اعلام پنالتی کرد. کای هاورتز پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف مسیر حرکت دروازه بان پالمیراس موفق به زدن گل دوم شد.

در دیدار رده بندی هم که پیش از بازی فینال برگزار شد، الهلال مقابل الاهلی مصر چهار بر صفر شکست خورد و چهارم شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.