چلسی و منچستر اکنون مسی را بخرند!

۲۸م آذر ،

اخبار باشگاه بارسلونا : فوتبال آنلاین :از امروز به بعد هر تیمی خواهان لیونل مسی باشد باید مبلغ غیر قابل تصور ۳۱۲ میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش فوتبال آنلاین از امروز به بعد اگر هر تیمی مانند چلسی یا منچستر سیتی خواهان لیونل مسی ستاره ی فوتبال جهان باشد باید مبلغ غیر قابل تصور ۳۱۲ میلیون یورو هزینه کند.

ستاره آرژانتینی قراردادی ۶ ساله با تیم بارسلونا امضا کرد که ۱۶ میلیون یورو در سال ارزش دارد.

این مبلغ در ۶ سال ۱۰۲ میلیون یورو می شود و باشگاه برای خروج او از بارسلونا مبلغ ۲۱۰ میلیون یورو را به عنوان مبلغ پایه تعیین کرد. این رقم در مجموع به ۳۱۲ میلیون یورو می رسد.

در واقع شانس این که روزی لیونل مسی به پرهزینه ترین لیگ جهان یعنی لیگ انگلیس برود تقریبا ۰ است.

بازیکن میانی بارسلونا ژاوی و دفاع اسطوره ای این تیم پویول نیز قراردادهایشان را با باشگاه تمدید کردند.

تونی فریکسا مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا گفت : این ۳ بازیکن کلیدی ترین بازیکنان بارسلونا محسوب می شوند. نمی خواهیم به هیچ عنوان آن ها را از دست دهیم.

البته قرارداد جدید مسی بیشتر از این ها برای بارسلونا خرج برمی دارد زیرا بر اساس قانون جدید اسپانیا مالیات این قراداد ها از ۲۴ درصد به ۵۲ درصد افزایش یافته است.

ساندرو راسل مدیر عامل باشگاه بارسلونا در جمله ای کوتاه گفت نمی خواهد کسی باشد که در زمان او لیونل مسی از باشگاه بارسلونا می رود.

از زمانی که مسی با مشکلات هورمونی دست و پنجه نرم می کرد به مدرسه ی لاماسیا آمد ۱۲ سال می گذرد و این قراردادششمین قرارداد او با باشگاه محسوب می شود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.