چمران :کاندیداتوری‌ام ازسوی دولت کذب است/کاندیداتوری هاشمی را از فرزندش بپرسید

۱۵اردیبهشت،

رئیس شورای اسلامی شهر تهران کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری از سوی دولت را تکذیب کرد و گفت: اگر بیایم، مستقل‌ مستقل می‌آیم.
 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران عصر امروز یکشنبه در حاشیه همایش “حماسه خدمت‌گزاری؛ نمایش همدلی و وحدت” در جمع خبرنگاران دربارهٔ اینکه در انتخابات شوراها با کدامیک از تشکل‌های اصولگرا لیست مشترک ارائه خواهید داد، گفت:‌ بنا داریم با جبهه پیروان، جبهه ایستادگی، آبادانی و پیشرفت، جبهه پایداری و آبادگران لیست واحد ارائه دهیم.
وی دربارهٔ اینکه آیا به نظر شما حضور نیروهای متخصص و یا نیروهای با تجربه در شورای شهر تهران لازم است، افزود: معتقدم ما در شورا هم ‌به نیروهای متخصص داریم و هم نیروهای باتجربه بنابراین باید این دو رویکرد مهم را با هم در نظر گرفت.
خبرنگاری از چمران سوال کرد آیا نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهید شد که وی در پاسخ اظهار داشت: نمی‌دانم؛ این خبرنگار در ادامه سوال کرد گفته می‌شود مهدی چمران از سوی دولت در انتخابات شرکت خواهد کرد که چمران در پاسخ گفت: این خبر کذب است و اگر من بیایم، مستقل مستقل می‌آیم و کاندیدای هیچ نهادی نخواهم شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران دربارهٔ اینکه آیا هاشمی‌رفسنجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد یا نه فقط به این مطلب بسنده کرد که این موضوع را باید از فرزندش سؤال کنید.
چمران همچنین دربارهٔ صحبت‌هایش در اهواز افزود: بعضی از رسانه‌ها فقط بخشی از صحبت‌های من را پوشش دادند ضمن آنکه در آن نشست من اصلاً دربارهٔ ۲۴ خرداد صحبت نکرده‌ام و همه حرف‌هایم هم بیان نشد.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.