چمن گلی: مسولان کشتی آسیا مدالهای طلا ما را گرفتند

۲۹فروردین۱۳،

مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: حق فرنگی کاران ایران کسب بیشترین مدال طلا بود اما مسوولان شورای کشتی آسیا مانع این امر شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ عبداله چمن گلی با بیان این مطلب افزود: هدف آنها این بود که کشتی ایران بار دیگر قهرمان آسیا نشود و با قضاوت های ناعادلانه تلاش کردند چندین مدال طلای ایران از دست برود.

وی با اشاره به کشتی داوود گیل نیرنگ مقابل کشتی گیر قزاقستان در وزن ۹۶ کیلوگرم اظهار داشت: کشتی گیر ما سه تا چهار بارحریف را ضربه فنی کرد، اما داوران و هیات ژوری به حریفش امتیاز دادند.

چمن گلی ادامه داد: کاملا مشخص است مسوولان برگزاری مسابقات، با برنامه از پیش تعیین شده می خواستند حق کشتی گیران ما را پایمال کنند.

وی تاکید: مسوولان برگزاری مسابقات چه قبل و چه بعد از مسابقات هر چه توانستند کردند، تیم ملی کشتی فرنگی ایران را با حاشیه مواجه کردند و حتی ویزای ما را در آخرین لحظات صادر کردند تا به جای اینکه ما دو روز قبل از وزن کشی در کشور آنان باشیم، چهار ساعت قبل از آغاز وزن کشی به هندوستان برسیم.

چمن گلی خاطر نشان کرد: مسوولان شورای کشتی آسیا توسط داوران و هیات ژوری، تمامی کشتی گیران ما را مغلوب کردند و حتی تماشاگران هندی حاضر در سالن نیز از نحوه قضاوت داوران بسیار متعجب بودند و تمامی مربیان و دست اندرکاران نمایندگان ۸۴ و ۹۶ کیلوگرم ایران را پیروز مسابقات نیمه نهایی می دانستند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.