چند درصد زنان ایرانی با کامپیوتر بازی میکنند؟

براساس پیمایش تحقیقاتی صورت گرفته از سوی معاونت آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای تحت عنوان “استفاده و نگرش در بازیهای رایانه ای”، کاربران گیم در کشور را به ترتیب ۶۲ درصد مردان و ۳۸ درصد بانوان تشکیل می دهند.
خبرگزاری مهر: براساس پیمایش تحقیقاتی صورت گرفته از سوی معاونت آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای تحت عنوان “استفاده و نگرش در بازیهای رایانه ای”، کاربران گیم در کشور را به ترتیب ۶۲ درصد مردان و ۳۸ درصد بانوان تشکیل می دهند.

طبق این پژوهش که نتایج آن در غرفه معاونت آموزش و پژوهش در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در معرض دید عموم قرار گرفت بازیهای اکشن با ۳۹ درصد و بازی های ورزشی با ۳۲ درصد جزء پرطرفدارترین سبک های بازی در ایران هستند.

براین اساس، ۸۴ درصد کاربران بازی های رایانه ای با نشریات ورزشی آشنایی ندارند و تنها ۱۶ درصد این نشریات را می شناسند.

همچنین یافته های این پژوهش نشان می دهد که همراهان کاربران بازی های رایانه ای در هنگام انجام بازی، ۲۲ درصد خانواده و ۲۸ درصد دوستان هستند و ۵۰ درصد کاربران نیز به تنهایی بازی می کنند.

ظهرها، عصرها و شبها به ترتیب جزء زمانهایی است که کاربران بازی های رایانه ای در ایران، بیشتر در این زمان ها اقدام به بازی می کنند.

نتایج این تحقیق نشان می دهد که رایانه با ۴۵ درصد، پلی استیشن با ۱۵ درصد، پلی استیشن ۲ با ۲۰ درصد و پلی استیشن ۳ با هفت درصد جزء پراستفاده ترین دستگاههای بازی هستند.

براین اساس کاربران گیم در ایران را به ترتیب ۶۲ درصد مردان و ۳۸ درصد بانوان تشکیل می دهند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۷ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بازی, بازی رایانه ای, بازی کامپیوتری, پلی استیشن


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.