چهارشنبه سوری زودتر به پتروشیمی رسید

۱۹م اسفند ،

گارد راس ملی پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: با اتفاقاتی که در سالن ماهشهر رخ داد، فکر می‌کنم چهارشنبه سوری زودتر به پتروشیمی رسیده بود.

به گزارش ممتازنیوز، مهدی کامرانی که در بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال در ماهشهر به خاطر انفجار مواد محترقه در کنار پایش، مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، به تسنیم اظهار داشت: برای اولین بار بود که در ماهشهر چنین اتفاقی برای ما می‌افتاد و از وقوع آن متعجب شدیم. می‌دانم که مسئولین پتروشیمی انسان های پاکی می باشند و دست به چنین کارهای نمی زنند ولی نمی‌دانم چرا قصد داشتند روی این کار تماشاگرانشان سرپوش بگذارند.

بازیکن شماره ۷ مهرام در خصوص چگونگی وقوع این اتفاق گفت: در حین بازی، مواد محترقه دست سازی کنار پای راست من منفجر شد. آثار سوختگی روی پای راست من و چشمم هنوز دیده می‌شود. به خاطر موج انفجاری که در نزدیکی من ایجاد شد، سردرد شدیدی گرفتم و شوکه شدم. تا چند لحظه چیزی نمی‌دیدم تا اینکه بعد از ۲ ساعت، پزشک متخصص برای دیدن من آمد و گفت مشکل خاصی نیست.

کامرانی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم نتیجه بازی یا داوری به نفع ما باشد ولی توقع داریم وقتی چنین اتفاقی در سالن سرپوشیده رخ می دهد، مسئولین طوری رفتار کنند که حداقل آن تماشاگر بداند کارش اشتباه بوده است. حتما باید چشمم کور یا دستم قطع می‌شد تا آقایان متوجه شوند اتفاقی افتاده است. باور کنید برای ما فینال مهم نبود، ما ۵ سال متوالی قهرمان لیگ شده‌ایم و دوست داشتیم بازی، فقط سالم باشد.

گارد راس تیم مهرام متذکر شد: چرا تنبیه فقط باید برای بازیکن و مربی باشد؟ به نظر من تکرار بازی اول فینال باید بدون تماشاگر برگزار می‎شد نه اینکه بگویند فقط ۷۰۰ نفر به سالن بیایند. اگر ۱۵۰۰ نفر به سالن آمدند چه کسی پاسخ می داد؟

کامرانی گفت: متاسفانه مسئولان پتروشیمی فقط در حال توجیه می باشند. آنها اول گفتند که مهرام عده‌ای تماشاچی را به سالن آورده و پرتاب نارنجک، کار یکی از این همین اشخاص بوده است. بعد گفتند، این کار اخراجی‌های سال قبل و مخالفان ماست. دست آخر هم پزشک سالن ادعا کرد که من در حال تمارض هستم! آنها بعد از ۶ ساعت مداوا مرا به هتل نفرستادند و روانه سالن کردند تا فقط بگویند که کامرانی سالم است.

ملی پوش مهرام در پایان گفت: فکر می‌کنم چهارشنبه سوری، زودتر به پتروشیمی رسیده بود.

در چارچوب بازی‌های فینال لیگ برتر بسکتبال، قرار بود یک بازی عصر پنجشنبه قبل بین دو تیم پتروشیمی بندرامام مهرم در ماهشهر آغاز شود که به سبب بارش برف در تهران این بازی به جمعه موکول شد. انجام این بازی در عصر جمعه هم به خاطر پرتاب مواد محترقه در زمین و نیمه تمام ماندن آن، قرار است امروز برگزار شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.