چهارشنبه ۳ آبان؛ کنسرت گروه خنیا در تالار وحدت

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
گروه موسیقی خنیا به سرپرستی پری ملکی کنسرت “از دوستت دارم” را در قالب همخوانی و همنوازی در ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۳ آبان در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

پری ملکی ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: این برنامه با عنوان «از دوستت دارم» در دو بخش  اجرا می‌شود که در آن قطعاتی از ساخته‏های جلال امیرپورسعید و بردیا صدرنوری اجرا خواهد شد. در بخش نخست قطعاتی براساس موسیقی یونانی به اجرا درخواهد آمد و در آن از سازهای غیرایرانی نیز بهره گرفته شده است. در بخش دیگر قطعاتی سنتی در ماهور و اصفهان اجرا خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین در گروه خنیا که از جمله گروه‌های فعال در یک دهه اخیر به شمار می‌رود،جلال امیرپورسعید (تار)، بردیا صدرنوری (پیانو)، آوا ایوبی (تارباس و عود)، هومان رومی (کمانچه)، محمدرضا ساکی (دف، کوزه، داربوکا و بِندیر)، بامداد ملکی (تنبک، دوایر کوکی و کاخُن)، حسین قاسم‌زاده (نی) و مرضیه رحیم‌زاده (دُلسیمِر)، صدای همخوانان پری ملکی، حسن عباس‌پور، حمیرا مظاهری و نوشین طافی را همراهی می‏کنند.

این کنسرت با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش برگزار می‌شود و علاقه‏مندان برای تهیه بلیت می‏توانند به مراکز زیر مراجعه کنند:
گیشه تالار وحدت: خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تلفن: ۵ – ۶۶۷۰۵۱۰۱
فروشگاه ققنوس: تجریش، رو به روی سینما آستارا، پاساژ حیدریان، تلفن: ۲۲۷۲۸۰۰۷ و ۲۲۷۳۸۰۰۷ (تحویل در محل)

فروش اینترنتی: www.iranconcert.com


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.