چهارمین نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی گشایش یافت

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت یکهزار و ۹۸۰ مترمربع به کار خود ادامه می دهد.

چهارمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی، نمایشگاهی راهبردی در زمینه فناوری‌ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، صرفه‌جویی و بهره‌وری انرژی و محصولات و خدمات مربوط به آنها محسوب می شود. در این نمایشگاه همچنین محصولات جدید و فناوری‌های پیشرفته بخش انرژی به نمایش درآمده است.

برپایی این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و فناوری های روز جهان در زمینه‌های یاد شده، برنامه‌ریزی شده و در حاشیه آن ، همایشی با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

در همایش جانبی، علاوه بر ارایه سخنرانی‌های کلیدی و تخصصی، تعدادی کارگاه آموزشی با استفاده از مدرسان داخلی و خارجی برگزار می شود که هدف آنها ارتقای سطح دانش فنی شرکت کنندگان است.

به گزارش ایرنا، حضور و مشارکت در این نمایشگاه زمینه‌های پاسخگویی به نیازهای انرژی را از طریق استفاده صحیح از پتانسیل‌های موجود در کشور و ایجاد فضای مناسب همکاری با شرکت‌ها و نهادهای بین المللی فراهم می‌آورد.

برگزار کنندگان چهارمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی، تمرکز این نمایشگاه بر کشورهای آسیای شرقی، اروپای غربی و همچنین کشورهای خاورمیانه را از ویژگی های آن عنوان کرده اند.

این نمایشگاه فرصتی مناسب را برای شرکت‌های خارجی در جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در ایران فراهم آورده و فضای مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجارب بین کشورهای شرکت کننده ایجاد کرده است.

اقتصام**۲۰۲۴**۱۵۶۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۱۲۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.