چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس افتتاح شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دفاع مقدس، در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح و از امروز تا ۱۳ آبان ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب است.

به گزارش ممتاز نیوز؛ این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ ناشر شامل ۹۵ ناشر خصوصی و ۲۵ ناشر دولتی به همت سپاه حضرت رسول الله (ص)، سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بسیج و سپاه و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران) برگزار می گردد.

در این نمایشگاه ۳۰۰ میلیون بن کارت کتاب با سطح بندی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. هم چنین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶۰۰ میلیون تومان یارانه به این نمایشگاه اختصاص داده است.

شش هزار عنوان کتاب ی ارائه شده در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می گردد که ۲۰ درصد از این تخفیف شامل یارانه تخصیص یافته به نمایشگاه و ۲۰ درصد نیز از سوی ناشران ارائه خواهد شد.

نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن ایام بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد انگیزه نوقلمان، حمایت از ناشران دفاع مقدس، معرفی آثار دید نشر در حوزه دفاع مقدس و ایجاد موج فرهنگی در این حوزه برگزار می گردد.

انتهای پیام/۳۲/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.