چهار گوشی هوشمند پیشرفته با قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت MediaTek Archos که این روزها تلاش فراوان برای حضور پررنگ‌تر در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند دارد، در سری محصولات Titanium خود چهار گوشی تازه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید روانه بازار کرد.

برای تمامی چهار مدل گوشی یاد شده قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت، افزایش حافظه داخلی به واسطه کارت حافظه microSD، پردازنده دوهسته‌ای MediaTek 6572 و قیمت ارزان در نظر گرفته شده است.

بزرگترین گوشی هوشمندی که در این سری از محصولات معرفی شده است ۵۳ Titanium نام دارد که شامل نمایشگر لمسی ۵٫۳ اینچی از نوع FWVGA می‌شود و تصاویر در آن با کیفیت ۸۴۵ در ۴۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آید.

این گوشی هوشمند باتری ۲۵۰۰ mAh دارد و با وزن ۲۰۰ گرم و ضخامت ۱۰٫۵ میلیمتر به دست کاربران جهانی می‌رسد. قیمت این محصول که بهترین گوشی هوشمند در بین چهار گوشی یاد شده محسوب می‌شود، ۱۵۹٫۹۹ یورو گزارش شده است.

گوشی هوشمند ۵۰ Titanium نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع qHD با کیفیت ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل را شامل می‌شود و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به باتری ۲۰۰۰ mAh، وزن ۱۶۰ گرمی و ضخامت ۹٫۹ میلیمتری اشاره کرد که این محصول ۱۴۹٫۹۹ یورو قیمت دارد.

دو گوشی هوشمند ۴۵ و ۴۰ Titanium نیز به ترتیب نمایشگرهای ۴٫۵ اینچی FWVGA و ۴ اینچی WVGA را در خود جا داده است. باتری این دو گوشی از نوع ۱۶۸۰ و ۱۵۰۰ mAh است.

گوشی هوشمند Titanium 40 که باریک‌ترین محصول در بین این چهار گوشی محسوب می‌شود ۸٫۵ میلیمتر ضخامت دارد و با قیمت ۹۹٫۹۹ یورو فروخته می‌شود و گوشی هوشمند Titanium 45 هم با ضخامت ۱۰ میلیمتر ۱۲۹٫۹۹ یورو قیمت دارد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.