چهره جدید «هریسون فورد»در «پارانویا» +عکس

«پارانویا» فیلم دلهره‌‌آور جدید «هریسون فورد»، این قهرمان اکشن قدیمی سینما را در شکل و شمایل تازه‌ای در معرض دید تماشاگران سینما قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، این بازیگر قدیمی می‌گوید قصه و کاراکتر وی در ماجراهای آن، باعث شد تا او قبول کند با یک چهره تازه جلوی دوربین ظاهر شود.

رابرت لوکتیک کارگردانی «پارانویا» هم می‌گوید هریسون فورد در این فیلم، یک بازی خوب و منطبق با حال و هوای فیلم‌نامه ارائه داده است.

«پارانویا» بر اساس قصه رمان پرخواننده جوزف فایندر ساخته شده که از کتاب‌های مورد علاقه «هریسون فورد» نیز هست.

تهیه‌کنندگان فیلم، برای اولین بار عکس‌هایی از آن را در سایت‌های اینترنتی منتشر کرده‌اند که هریسون فورد را در چهره تازه‌اش نشان می‌دهد.

 

این نخستین بار است که این بازیگر ۶۲ ساله برای بازی در فیلمی، موهای خود را این قدر کوتاه می‌کند و گریم ویژه‌ای را برای صورتش قبول می‌کند.

«پارانویا» برای ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۴ به روی پرده سینما‌های آمریکای شمالی می‌رود و گری اولد‌من، لیام همسورث، لوکاس تیل و جولیان ملک موهان هم در آن بازی دارند.

خط اصلی قصه این درام دلهره‌آور روانکاوانه درباره یک مدیر فرصت‌طلب است که با اخاذی از یکی از کارمندان جوان خود، از او می‌‌خواهد اطلاعات محرمانه کمپانی رقیب را در اختیار وی بگذارد.

هریسون فورد در این فیلم در نقش این مدیر فرصت‌طلب بازی می‌کند و کاراکتر او شخصیت منفی قصه به حساب می‌آید.

این بازیگر می‌گوید: «کاراکتر جک گودار یک سرمایه‌دار منفعت‌طلب است که در شرایط سخت اقتصادی می‌خواهد گلیم خود را از آب بیرون بکشد و برای این منظور، حاضر است دست به هر کاری بزند. بازی در این نقش کمک می‌کرد تا توانایی‌های بازیگری‌ام را به چالش بکشم و نقشی را بازی کنم که بسیار متفاوت از روحیات و شخصیت خودم است.»

هم هریسون فورد و هم رابرت لوکتیک این شایعه را رد کرده‌اند که کاراکتر این بازیگر در فیلم، شخصیت دوم قصه و ماجراهای آن است.

فورد که تماشاگران سینما او را برای بازی در نقش «ایندیانا جونز» ماجراجو و کاشف در مجموعه فیلمی پرفروش به همین نام می‌شناسند، قبل از این در سال دو هزار هم در درام دلهره‌آور «آنچه در زیر نهفته» در یک نقش منفی بازی کرد.

  • هریسون فورد
  • پارانویا

    فرهنگی هنری

    نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.