چهره نگاری دست سارقان خفت گیر را رو کرد

۳۰ آبان ،

با چهره نگاری از یکی از اعضای باند سه نفره سارقان به عنف،تمامی این اشخاص شناسایی و روز قبل دستگیر شدند

سرهنگ افتخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در تشریح این خبر گفت: با شکایت یک مالباخته مبنی بر اینکه وی سه روز پیش در مسیر مارلیک و اندیشه سوار یک دستگاه خودرو پراید شده و پس از طی مسافتی راننده و سرنشین اتوموبیل با تغییر مسیر وی را به مکانی خلوت کشانده و با تهدید و زور گوشی تلفن همراه و وجه نقد او را به سرقت برده اند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و اکیپی از عوامل مجرب دایره مبارزه با سرقت جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند.
در تحقیقات اولیه از مالباخته، با راهنمایی های وی تصویر فرضی یکی از متهمان چهره نگاری و در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: بررسی های پلیسی در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ماموران انتظامی حین گشت زنی ها با مظنون شدن به یک دستگاه خودرو پراید که مشخصات راننده آن با تصویر چهره نگاری شده شباهت داشت آن را متوقف و راننده را به نام مجتبی دستگیر کردند.
*با کشف دو قبضه چاقو و قبضه قمه از این خودرو نامبرده به مقر پلیس منتقل شد
در بازجویی های اولیه متهم به خفت گیری با سلاح سرد در پوشش مسافر کش با همدستی دو نفر دیگر به اسامی حسین و سالار اعتراف کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در عملیاتی ضربتی نیز این دو سارق در شهریار دستگیر و در بازجویی ها به تشکیل باند سه نفره و ارتکاب شش فقره خفت گیری و زورگیری اقرار کردند.
به گفته وی: دو تن از متهمان حاوی سابقه کیفری سرقت به عنف می باشند.
متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.