چه کسی بود صدا زد فرهاد؟

۲۸م آذر ،

اخبار باشگاه استقلال : فوتبال آنلاین : امیر قلعه نوعی از بین ۵ – ۶ بازیکن خط حمله باید تنها ۲ نفر را به عنوان بازیکن اصلی انتخاب کند.

به گزارش فوتبال آنلاین بازگشت فرهاد مجیدی به ترکیب استقلال با واکنش های مختلفی همراه بوده است.

این واکنش ها و اظهارنظرها را در کل می توان به دو دسته تقسیم کرد.

گروه اول کسانی می باشند که اصلا دل خوشی از این مهاجم ندارند و برای خودشان هم دلایل قانع کننده ای دارند .

عده ای از این گروه نظرشان بر این است که فرهاد مجیدی به خاطر پول استقلال را در نیم فصل سال ۹۰ – ۹۱ به مقصد قطر ترک کرده و مشکل دخترش هم بهانه ای بیش نبوده است.

این در حالی است که تا قبل از خروج مجیدی از ترکیب آبی پوشان در آن سال ، استقلال در کورس قهرمانی بود و پرویز مظلومی و هواداران این تیم حساب ویژه ای بر روی گلزنی های وی باز کرده بودند. تا جایی که خلاء فرهاد را سبب باخت عجیب مقابل پرسپولیس و عقب ماندن این تیم از کورس قهرمانی می دانند.

آتیلا حجازی که به خاطر همکاری فرهاد با قلعه نویی حسابی از دست شماره ۷ عصبانی و دلخور است در این باره گفت: اگر به استقلال بیاید قطعا حرفهای زیادی برای گفتن دارم.حرف هایی که تا کنون بر زبان نیاورده ام و در صورت این اتفاق خواهم گفت.

حسن روشن هم که یکی از منتقدین اصلی فتح ا… زاده است، گفت : مجیدی بدترین تصمیم دوران ورزشی اش را گرفته است . چرا که دعوت از وی برای بازگشت به استقلال یک نقشه است تا او را خراب کنند.می خواهند محبوبیت او را بگیرند و رهایش کنند.

همچنین ،پرویز مظلومی سرمربی سابق آبی پوشان که به خاطر اتفاقات فصل قبل و جدایی فرهاد از وی ناراحتی به دل دارد به طعنه گفت : از بازگشت مجیدی به استقلال خوشحال شدم . امیدوارم که مشکل دخترش حل شده باشد.

هنوز هم هواداران این تیم نمی دانند که چه چیزی سبب شد فرهاد تیم را ترک کند و با حرف و حدیث بسیار در این فصل بازگردد.گویا روز افشاگری مجیدی که پیش تر قول آن را داده بود هنوز فرا نرسیده.

اما چه بخواهند و چه نخواهند!فرهاد مجیدی در قلب هواداران استقلال جایگاه ویژه ای دارد.

فرهاد به اندازه ای از محبوبیتش بر روی سکوهای آزادی مطمئن است که حتی تهدید لیدرها که گفته اند” اگر مجیدی بیاید خبری از حمایت نیست” ،خللی در تصمیمش برای بازگشت به استقلال ایجاد نکرد.

حضور مجیدی در استقلال علاوه بر تعداد حداکثری هواداران این تیم ،که خوشحالیشان را چه در بحث و کری خوانی با هواداران رقیب سرخپوش و چه در صفحه های اجتماعی پنهان نمی کنند در داخل تیم هم واکنش های مثبتی داشته است.

علاوه بر شعف قلعه نویی و علی فتح ا… زاده، از صید شاه ماهی موردنظرشان ،میرشاد سرپرست استقلال هم در این زمینه گفت : چون در سه جام می خواهیم مبارزه کنیم و در هر سه جام به قهرمانی امیدواریم به حضور مجیدی احتیاج داریم و از حضور وی استقبال می کنیم.فرهاد بزرگ تیم است و می تواند وزنه استقلال باشد.

حال باید متنظر ماند و دید با توجه به ترافیک سنگین خط حمله استقلال، که علاوه بر مجیدی ، برهانی و اکبرپور(گاهی در خط میانی)، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی را هم جذب کرده، امیر قلعه نویی که علاقه خاصی به سیستم ۲ -۵ -۳ دارد چگونه می خواهد توازن را در خط حمله اش برقرار کند.

خط حمله ای که هر یک از مهاجمانش حتی ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

هر چه باشد امیر قلعه نویی از بین ۵ – ۶ بازیکن خط حمله باید تنها ۲ نفر را به عنوان بازیکن اصلی انتخاب کند که به خاطر فشار سکوها و هواداران گزینه اصلی فرهاد مجیدی است .و از سوی دیگر هم خط کشیدن بر روی نامهایی همچون موسوی ، برهانی،حاتمی و اکبرپور کمی سخت به نظر می رسد .

شاید بزرگترین خطر استقلال در حال حاضر همین تجمع بازیکنان بزرگ باشد.بازیکنانی که کافی است در یک مصاحبه کوچک از نیمکت نشینی اظهار نارضایتی بکنند تا تنش اردوی استقلال را به هم بریزد.دغدغه اصلی ژنرال آبی ها مدیریت این تیم خواهد بود.شیطنت رقیبان نیز می تواند این آتش زیر خاکستر را شعله ور سازد.حتی اگر آرش برهانی بگوید مجیدی جای کسی را داخل تیم تنگ نخواهد کرد.

کاپیتان آبی ها اعلام کرده که با مربی خود بدنسازی فشرده ای را می گذراند و بعد از آن برای بازی آماده است.تاروز موعود باید منتظر ماند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.