چه گناهی کردم که به تیم ملی دعوت نمی شوم ؟

۱۹فروردین۱۳،

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در المپیک پکن گفت: نمی‌دانم چه گناهی‌ کرده‌ام که به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوم در حالی‌که بازنده‌های من را دعوت می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  میثم مصطفی‌جوکار در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از عملکرد کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در عدم دعوت از وی به اردوی تیم ملی گفت: در فینال رقابت‌های قهرمانی کشور با وجود اینکه از ناحیه گردن آسیب‌دیده بودم به احترام کادر فنی کشتی گرفتم. در بعضی از اوزان نفرات سوم را هم دعوت کرده‌اند، اما من را دعوت نکردند.

وی ادامه داد: بهانه می‌کنند سن جوکار بالا رفته است، اما کسانی در اردو می باشند که چند سال از من بزرگتر می باشند و به مسابقات هم اعزام می‌شوند. نمی‌دانم چه گناهی‌ کرده‌ام که به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوم در حالی‌که بازنده‌های من را دعوت می‌کنند. اگر بحث استعداد است که فکر نکنم چیزی از بقیه کم داشته باشم.

دارنده ۲ مدال نقره آسیا گفت: به نظر می‌رسد مشکل چیز دیگری است و قضیه شخصی است. بگویند چه مشکلی با من دارند تا آن را اصلاح کنم. حتی اجازه صحبت کردن با خادم را هم به من ندادند. گفتند نامه بنویس و تماس می‌گیرند، اما با وجود گذشت چند ماه جوابی دریافت نکرده‌ام. سبب دعوت نشدنم را شفاف اعلام کنند. مشکل من را بگویند تا خودم را اصلاح کنم.

ملی‌پوش ایران در المپیک پکن گفت: حداقل یک جوابی بدهند تا من هم تکلیف خودم را بدانم. کادر فنی چه چیزی در بقیه می‌بیند که در من نمی‌بیند؟ به نظر می‌رسد قانونی وجود ندارد و سلیقه‌ای عمل می‌شود. هر قدر زحمت می‌کشم فایده ندارد در حالی‌که بازنده‌های من را به اردو دعوت می‌کنند.

جوکار عنوان کرد: نمی‌دانم نحوه دعوت کشتی‌گیران به چه صورت است؟ هر جا کادر فنی گفته است کشتی گرفته‌ام، اما حداقل من را دعوت نکردند و حتی جوابم را هم ندادند. شاید با من و خانواده‌ام خصومت شخصی دارند و سبب آن اتفاقاتی که در بازی‌های آسیایی بوسان برای برادرم افتاد، باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.