چوبه دار پایان تعرض و تهیه فیلم از دختران جوان

خبرگزاری مهر: هفت عضو شبکه شیطان که دختران جوان را در جنگلهای شمال کشور مورد آزار و اذیت قرار می دادند بزودی پای چوبه دار قرار می گیرند.

 رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال ۸۹ با شکایت دختر ۱۸ ساله‌ای علیه ۹ مرد جوان به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم غیراخلاقی از وی در دستور کار ماموران اداره آگاهی گیلان قرار گرفت.

شاکی در این باره گفت: روز حادثه من و نامزدم در حال قدم زدن بودیم که سه مرد در خیابان راهمان را سد کردند. آنها با ادعای این که پلیس هستند، از ما مدارک هویتی خواستند و سپس به ما گفتند ارتباط شما مشکل دارد.آنها بدون توجه به حرفهای ما، نامزدم را کتک زدند. بعد هم از او خواستند از خانه مدارک خودش و مرا بیاورد و تحویلشان دهد. پس از رفتن نامزدم، مردان جوان مرا به زور سوار خودرو کرده و از محل دور شدند. آدم ربایان مرا کتک زدند و به منطقه جنگلی و مه آلود در حومه شهر منتقل کردند.

در حومه شهر شش مرد دیگر نیز به آنها پیوستند و همه آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.مردان شیطان‌صفت از صحنه‌های آزار و اذیت من فیلمبرداری کرده و تهدید کردند اگر علیه آنها شکایت کنم، دوباره مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

در پی این شکایت، نامزد دختر جوان نیز در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کرد.با اطلاعات به دست آمده از مرد و زن جوان، چهره‌نگاری رایانه‌ای از مردان شیطان‌صفت انجام و جستجوی پلیس برای دستگیری آنها آغاز شد.

تحقیق در این باره ادامه داشت تا این که چند روز بعد، دختر جوان زمانی که برای پیگیری پرونده اش به دادسرا رفته بود یکی از متهمان را آنجا دید و با داد و فریاد او را دستگیر کرد.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به آزار و اذیت دختر جوان با همدستی ۹ تن از دوستانش اعتراف کرد که همدستان او نیز در عملیات های جداگانه ای شناسایی و دستگیر شدند.

همزمان با افشای جنایت سیاه اعضای این گروه دختر ۱۴ ساله ای با مراجعه به پلیس گفت: چندی قبل با یکی از متهمان دوست شدم. او به بهانه گردش مرا به جنگل های لاهیجان برد و در آنجا با همدستی دوستانش مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.آنها از صحنه آزار و اذیتم فیلمیرداری کرده و تهدید کردند اگر موضوع را به کسی بگویم فیلم مرا در شهر پخش می کنند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت حدود ۷ دختر دیگر با مراجعه به پلیس علیه اعضای این باند شکایت کردند.

با تکمیل تحقیقات محاکمه متهمان در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان گیلان و به ریاست قاضی لسانی برگزار شد. متهمان در جلسه دادگاه به تشریح جنایات سیاه خود پرداختند. دختران جوان نیز وحشت زده از متهمان به طرح شکایت پرداختند.

قضات دادگاه پس از بررسی پرونده، اظهارات متهمان و شکایت شاکیان، هفت عضو اصلی این باند را به اعدام، زندان و شلاق محکوم کردند. دو عضو دیگر این باند نیز به شلاق محکوم شدند.

از سوی دیگر الف – ج سرکرده باند نیز به خاطر تکرار جرایمش از نظر دادسرا مفسد فی الارض شناخته و پرونده اش برای رسیدگی به این اتهام به دادگاه انقلاب فرستاده شد. قاضی دادگاه انقلاب نیز پس از محاکمه او را به اعدام محکوم کرد.

با اعتراض متهمان به حکم مجازاتشان پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام اعضای این باند را تائید کردند. با تائید حکم اعدام اعضای این باند شیطان صفت هفت متهم اصلی پرونده در یک قدمی چوبه دار قرار دارند و شمارش معکوس برای اعدام آنها آغاز شده است.

یکی از متهمان پرونده نیز فراری است که پرونده او همچنان در دادگاه مفتوح است.     


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.