چگونه استرس را با ورزش کنترل کنیم ؟

گردآوری توسط گروه سلامت ممتازنیوز

چگونه استرس را با ورزش کنترل کنیم

هر ورزشی اعم از اروبیک و یوگا به کنترل استرس کمک می کند .ورش ضد استرس است و اخلاق شما را بهبود می بخشد .اعتماد به نفس شما را زیاد می کند . به شما عزت نفس می دهد .قبل از دویدن کمی راه بروید و بدن خود را گرم کنید.
با پزشک خود مشورت کنید .

بسیاری از مردم معتقدند که پیاده روی و یا دویدن بهترین راه برای افزایش آمادگی جسمانی است؛زیرا پیاده روی و دو، استرس و تنش را از ذهنتان پاک می کند . خارج شدن از منزل برای انجام کار برای شما مفید است؛ زیرا نورخورشید و طبیعت می توانند روحیه را نیز بالا ببرند.

به منظور کاهش سطح استرس تان باید دست کم ۲۰ دقیقه تمرینات ایروبیک یا هوازی انجام دهید. برای کسب نتیجه بهتر حداقل ۳۰ دقیقه و ۵ تا ۶ بار در هفته این تمرینات را انجام دهید. با این حال، حتی یک تمرین ورزشی بسیار کوتاه نیز می تواند به شما در بهتر شدن روحیه تان کمک کند. زمان انجام تمرینات ورزشی به شما بستگی دارد. برای برخی از مردم بهترین زمان ورزش صبح زود و قبل از شروع شلوغی روز اس؛ و برای بعضی دیگر انجام تمرینات ورزشی در پایان روز به آنها آرامش می دهد و باعث نشاط شان می شود.

در ضمن با دوستان خود درد دل کنید تا به ارامش بیشتر برسید .برای برخی از مردم بهترین زمان ورزش صبح زود و قبل از شروع شلوغی روز است و برای بعضی دیگر انجام تمـــرینات ورزشی در پایان روز به آنها آرامش می دهد و باعث نشاط شان می شود.

در انتها اینکه هر روز از خانه خارج شوید و کمی از افتاب و طبیعت بهره ببرید تا زندگی برای شما زیبا تر و دلچسب تر باشد .

گردآوری : مجله اینترنتی ممتاز

مترجم : نرگس زارعی

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۰

مخالفم + ۰


درمان با ورزش Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.