چگونه بهترین روز زندگی را تجربه کنیم؟

۲۷م آذر ،

برای بعضی اشخاص بهترین روز زندگی می‌تواند پردرآمدترین روز و یا شادترین روز همراه خانواده باشد؛ البته مهمترین نکته برای داشتن یک روز عالی، سالم بودن آن روز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ برای اینکه بک روز بسیار عالی را تجربه کنید باید آن را به یکی از سلامت‌ترین روزهای زندگی خودتان تبدیل کنید؛ رعایت نکات خاصی که به سلامتی شما کمک بسزایی می‌کند همیشه لازم است تا بتوانید بهترین روز زندگی خود را تجربه کنید.

 
آلارم ساعت را بپیچانید

 
یکی از بدترین راه‌های بیدار شدن از خواب صدای آلارم ساعت است که سبب می‌شود تا از خواب راحت به سختی بلند شوید و همچنین بعد از مدتی صدای زنگ ساعت به صورت یک صدای آزار دهنده برای شما تبدیل می‌شود؛ اگر در اتاقتان پنجره‌ای دارید بهتر است تخت را بر آن قرار دهید و از پرده‌های نازک برای پنجره آن استفاده کنید؛ این سبب می‌شود تا صبح با نور خورشید و با آرامش از خواب بلند شوید و در طول روز حال خوبی داشته باشید.

 
زیاد ورزش نکنید

 
ورزش صبحگاهی بسیار مفید و لازم است چرا که سبب می‌شود تا بدن انرژی لازم برای طول روز را داشته باشد اما بسیار ورزش کردن آن هم هنگام صبح بسیار هم نمی‌تواند برای شما مفید باشد؛ بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است صبح‌ها تنها نیم ساعت ورزش کرد و باقی آن را برای آخر شب گذاشت تا هم نتایج بهتری نشان دهد و هم این که صبح بیش از اندازه خسته نشوید.

 
پشت میز غذا نخورید

 
یکی از عادت‌های بدی که ممکن است به آن دچار شوید غذا خوردن پشت میز کار است که این روزها در بسیاری از اداره‌ها دیده می‌شود؛ غذا خوردن پشت میز کار و در حین کار کردن سبب می‌شود تا مغز دو کار همزمان را انجام دهد و نتواند به راحتی غذا را هضم کند؛ بهتر است موقع غذا خوردن از تمام وسایل میز کار دور شوید و با آرامش خاطر غذایتان را بخورید.

 
فیلم کمدی ببینید

 
خنده و شادی از جمله کارهایی است که به نقل از بسیاری از پزشکان برای سلامت بدن لازم است؛ دیدن فیلم‌های کمدی یکی از راه‌های رسیدن به خنده و شادی است و همچنین بودن در میان جمع دوستان نیز می‌تواند به شما در داشتن روزی پر از شادی کمک کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.