چگونه جوش های سرسیاه روی پوست بینی و صورت را از بین ببرم



تاریخ انتشار: ۲۲ December 2015 | 12:00 pm

جوش های سرسیاه را با این ماسک خانگی ساده از بین ببرید!!

تقویت پوست صورت یکی از کارهایی است که شاید به نظرتان باید برایش زیاد هزینه کنید. ولی بهتر است بدانید نیازی به ایجاد هزینه های اضافی ندارید و می توانید با ماسک های ساده خانگی پوست صورت تان را تقویت کنید.

تقویت پوست صورت با چند ماسک ساده خانگی!!

همه روزه محققان به دنبال ترکیب های تازه تر و بهتری برای تقویت پوست هستند. در این بین عسل جایگاه ویژه ای دارد. در این مطلب جدیدترین ترکیب های عسل را که از آن به عنوان ماسک صورت استفاده می شود معرفی می کنیم.

 

ماسک عسل و شکر برای از بین بردن جوش های سرسیاه صورت

به میزان مساوی شکر و عسل را با هم مخلوط کنید و روی صورت بمالید و بگذارید چند دقیقه ای بماند. کمی ماساژ دهید و سپس با آب سرد بشویید این ماسک (که حداقل هفته ای یک بار باید مصرف شود) دانه های سرسیاه را از بین می برد.

 

ماسک عسل، بادام و آب لیمو برای شادابی پوست صورت

 از هر سه ماده به میزان مساوی مخلوط و کمی آن را ولرم کنید و به صورت بمالید و بگذارید خشک شود. صورت را با گلاب بشویید. این ماسک باعث شادابی پوست می شود.

 

ماسک عسل و پودر چوب صندل برای نرمی پوست صورت

با عسل و پودر چوب صندل، ماسک تهیه کنید و به صورت بمالید و بگذارید خشک شود. سپس با آب سرد بشویید. این ماسک نرمی و شادابی پوست را حفظ می کند.

 

ماسک عسل و جو دو سر برای از بین بردن سلول های مرده

عسل را با جو دو سر پودر شده مخلوط کرده و به صورت بمالید و بگذارید خشک شود. سپس با ماساژ دادن و شستن با آب سرد، آن را پاک کنید تا سلول های مرده از پوست جدا شود.

 

ماسک عسل، زردچوبه و گلیسیرین

با عسل، پودر زردچوبه و گلیسیرین به میزان ۱:۱:۲ ماسک تهیه کنید. ماده به دست آمده را کمی گرم کنید و روی صورت بمالید پس از خشک شدن با آب سرد بشویید.

 

ماسک عسل با موز برای شادابی پوست صورت

با عسل و موز رنده شده ماسک تهیه کنید و به صورت بمالید. پس از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید تا پوست شاداب و نرم شود.

 

ماسک عسل و گوجه برای پوست صورت

گوجه رنده شده را با عسل مخلوط کنید و به صورت بمالید. پس از ۱۵ دقیقه با آب ولرم بشویید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی ممتاز نیوز
momtaznews.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.