چگونه لباس بپوشیم تا سینه ها را بزرگتر نشان دهیم؟

Women-Yoga-1

ظاهر برای زنان بسیار مهم است و نگرانی هر روزه بسیاری از آنها است. بسیاری از خانمها نگران هستند که دارای اندام و سایز مناسبی نیستند. داشتن سینه کوچک هم یکی از نگرانی های مهم خانم ها است. شما می توانید بدون انجام عمل جراحی، تنها با روش درست لباس پوشیدن، به طور طبیعی سایز سینه خود را افزایش بدهید.

چگونه لباس بپوشیم تا سینه ها را بزرگتر نشان دهیم؟

۱ )  لباس زیر بادکرده و لایه دار تهیه کنید. این مدل لباس زیر باعث بالاتر آمدن سینه شما و بزرگترنشان دادن آن می شود.

۲ )  لایه های اسفنجی در لباس زیر خود قرار بدهید. آنها را در جیب های مخصوص لباس زیر یا در پشت لباس زیر خود بگذارید.

۳ )  سایز لباس زیر متناسب و اندازه خود را انتخاب کنید. بسیاری از خانمها سایز دقیق لباس زیر خود را نمی دانند. از نشانه هایی که نشان می دهد شما سایز درست را انتخاب نکرده اید این است که:

دائما بند لباس زیرتان می افتد؛

بند ها به سمت پشت کشیده می شود؛

میله نیم دایره زیر پایین لباس زیر به روی سینه کشیده می شود؛ پس از استفاده از آن، نشانه های بریدگی یا ورم بر روی پوست دیده شود.

اگر شما هر کدام از این نشانه ها را مشاهده کردید، باید لباس زیر جدیدی بخرید که اندازه شما باشد. به خاطر داشته باشید که با پوشیدن لباس زیر اندازه، زمانی که بازوهای خود را مستقیم نگاه دارید، سینه های شما باید بین شانه و آرنج شما واقع بشود.

سایز مناسب لباس زیر نه تنها به شما احساس راحتی می دهد، بلکه باعث می شود که تمام لباس های شما به تن شما بهتر بیاید. مطلب اندازه گیری درست سایز سوتین را ملاحظه بفرمایید.

۴ )  جنس پارچه ای برای لباس زیر و بالاتنه لباس خود انتخاب کنید که به بدن بچسبد و توجه را به فرم سینه شما جلب کند.

۵ )  یک تاپ استرچ چسب و تنگ زیر لباس خود بپوشید تا لایه اضافی به لباس شما افزوده شود و حجم سینه شما را افزایش بدهد.

۶ )  راست و مستقیم بایستید. نحوه ایستادن شما به جلو آمدن قفسه سینه شما کمک می کند.

۷ )  تاپی بخرید که اندازه کوچکترین و لاغرترین قسمت دور کمر شما باشد. پوشیدن چنین تاپی که دور کمر و زیر سینه شما را تا جایی که ممکن است کوچک می کند، یک روش عالی برای بزرگ و مناسب نشان دادن سینه ها است. همیشه قبل از خریدن بلوز و تاپ آن را امتحان کنید تا درست انتخاب کرده باشید.

۸ )  سعی نکنید سینه های خود را پنهان کنید. تلاش برای مخفی کردن سینه های خود واقعا موجب می شود که سینه های کوچک کاملا ناپدید بشود و سینه ها بزرگ مانند کوهی بزرگ به نظر برسد. تاپ ها و بالاتنه های با یقه وی شکل، برای سینه های کوچک و بزرگ هر دو بسیار مناسب است.

۹ )  اگر سینه های کوچکی دارید، مدل پیراهن های بنددار که دور گردن بسته می شوند، برای شما بسیار خوب است.

۱۰ )  مدل های طرح دار بپوشید. زنانی که سینه های کوچکی دارند، معمولا اندام گلابی شکلی دارند، در این صورت نیمه پایین بدن آنها از نیم تنه بالایی آنها بزرگتر و سنگین تر است. برای ایجاد تعادل، بلوزهای طرح دار و شلوارها و دامن های تک رنگ و ساده بپوشید. اما طرح های خیلی بزرگ را برای بالاتنه خود انتخاب نکنید. درعوض لباس هایی که طرح های متوسطی دارد و نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ است، انتخاب کنید.

۱۱ )  مدل های چیندار بپوشید. لباس هایی که چین ها و پلیسه های ظریفی در قسمت سینه دارد، باعث اضافه حجم سینه های کوچک شما می شود، اما اجازه ندهید که چین ها و پلیسه های خیلی بزرگ به اندام شما مسلط شود.

به دنبال مدل هایی باشید که چین های ظریف وکوچک تزئینی دور یقه بلوز خود دارد. از چین و پلیسه در پایین تنه و شلوار خودداری کنید، زیرا توجه را به سمت پایین تنه شما جلب می کند و سینه های شما را کوچکتر نشان می دهد.

۱۲ )  تاپ ها و بلوزهای روشن تر بپوشید. بالاتنه های روشنتر و پایین تنه های تیره تر انتخاب کنید؛ حتی اگر هر دو آنها به یک رنگ هستند. به عنوان مثال اگر می خواهید قهوه ای بپوشید، یک بلوز شکلاتی رنگ و یک دامن قهوه ای سوخته را با هم ست کنید، یا اگر می خواهید ترکیب سیاه وسفید بپوشید، بلوز سفید و پایین تنه مشکی را انتخاب کنید. این روش باعث می شود که متناسب تر دیده بشوید و سینه های شما پُرتر به نظر برسد.

۱۳ )  لباس هایی بپوشید که در قسمت سینه خود تزئینات دارد. هر چیزی در ناحیه سینه موجب می شود که سینه های شما بزرگتر به نظر برسد. مدل هایی که درست زیر سینه جمع می شود، خود به خود سینه را بزرگتر نشان می دهد. پارچه های بافت دار یا براق در قسمت سینه نیز همین تاثیر را دارد. دکمه، تزئینات، قلابدوزی و گلدوزی روش بسیار خوبی برای افزایش اندازه سینه شما است.

۱۴ )  عضلات قفسه سینه خود را ورزش بدهید. کلید موفقیت عضلات و ماهیچه زیر سینه شما است. تمریناتی مانند دراز و نشست انجام بدهید تا عضلاتتان کشیده بشوند و سینه های شما بزرگتر دیده بشوند.

 

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. بعقوب لیث صفار:

    بابا جوونهای مردمو گول نزنین
    یه چیزی می بینن بعد میرن دختره رو میگیرن مینن که مشقی از آب در اومد
    نکنین. تو رو خدا نکنین گناه دارن

  2. مختار:

    بابا جوونهای مردمو گول نزنین
    یه چیزی می بینن بعد میرن دختره رو میگیرن مینن که مشقی از آب در اومد
    نکنین. تو رو خدا نکنین گناه دارن

  3. بلوچ زهی:

    به نظرم بد نیست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.