چگونه کهیر را با فیزیوتراپی درمان کنیم؟

۰۵خردادماه،

چگونه کهیر را با فیزیوتراپی درمان کنیم؟

کهیر یک حساسیت پوستی است که در بعضی اشخاص به وجود می آید و در صورت نداشتن حساسیت با فیزیوتراپی درمان می گردد.

به گزارش راسخون، محمد اکبری دکترای فیزیوتراپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:کهیر یک عارضه است که در اثر برخورد مواد حساسیت زا با پوست خود را نشان می دهد.

وی عنوان کرد: کهیر معمولا بین لایه سطحی پوست و لایه اصلی پوست اتفاق می افتد.

وی در زمینه درمان کهیر با فیزیوتراپی گفت: معمولا برای درمان این عارضه از امواج ماوراء بنفش استفاده می گردد اما برای کاربرد ماوراء بنفش باید میزان حساسیت پوست فرد نسبت به نور دستگاههای فیزیوتراپی سنجیده شود.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات اول درمان از  نیم تا ۱:۴  بیودوز( مقدار اشعه قابل تحمل پوست فرد) به محور روزانه استفاده می گردد.

وی در نهایت گفت:  در صورت حساسیت فرد به دستگاههای فیزیوتراپی  درمان دارد و داروهای ضد حساسیت و با محلول ضد خارش تجویز می گردد.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / بهداشت و درمان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    سلام لطفا اگر کسی این کار رو انجام داده بگه ،درمانش چجوری بوده و چقدر طول کشیده و اسم دکتر یا بیمارستان رو به همراه آدرس و ۱۰۰% یک شماره تلفن بده
    لطفا اگید علائم بیماریتون چی بوده و بعد این اشعه درمانی به چه شکل درمان شده اید یا نه متشکرم کل نوشتن فقط ۳دقیقه زمان میبره متشکرم و امیدوارم همه بیماران شفا پیدا کنن آمین اگر خود این سایت هم شمارهای دارد بزارد که ما برای پرسش زنگ بزنیم از زحمات مدیر سایت هم سپاسگزارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.