چگونه یک وبلاگ نویس در یک روز ۳۳۳۰۰۰ دلار کسب کرد؟

۱۵م دیماه ،

وبلاگ نویسی و کسب درآمد از آن همیشه مورد توجه کاربران اینترنت بوده است. در تمام دنیا بسیاری از وبلاگ نویسان می باشند که وبلاگشان تبدیل به محل کسب درآمد شده است و آنها با نوشتن در وبلاگ درآمد بسیار بالایی نیز کسب می کنند. در کشور ما هم وبلاگ هایی وجود دارند که هم اکنون با درآمدهای بسیار بالایی به کار خود ادامه می دهند.

اندرو سالیوان

برای کسب درآمد مدلهای بسیاری در اینترت وجود که بسیاری از وبلاگ ها معمولا از روش نمایش تبلیغات و یا نهایتا فروش محصول کسب در آمد می کنند.

اندرو سالیوان موسس وبلاگ سیاسی Daily Dish به تازگی به فکر کسب درآمد از روشی تازه افتاد. او چهارشنبه قبل اعلام کرد که این وبلاگ به صورت مستقل به کار خود ادامه خواهد داد و در این دوره تازه نمایش تبلیغ را حذف کرده و در عوض اشتراک سالانه وبلاگ را به فروش خوهد رساند. البته مطالب وبلاگ از طریق لینکهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی در دسترس خواهند بود.

با اعلام این موضوع اندرو با سیل ثبت نام علاقه مندان روبرو شد.تعداد ثبت نامها و واریز پول به حدی بسیار بود که تمام تیم وبلاگ با تعجب روبرو شده بودند. بسیاری از علاقه مندان وبلاگ اندرو حتی بیش از مبلغی که تعیین شده بود وازیر کرند. بیش از ۱۲۰۰۰ خواننده ۱۹٫۹۹ دلار را پرداخت کردند و حدود ۲۰۰۰ نفر نیز ۵ دلار بیش از آنچه تعیین شده بود پرداخت کردند. ۱۰۰۰ نفر نیز مبلغ ۵۰ دلار را پرداخت کردند. به طور متوسط خوانندگان ۸ دلار بیش از آنچه تعیین شده بود پرداخت کردند.

هدف اندرو کسب ۹۰۰۰۰۰ دلار برای سال اول است و به نظر می رسد تا اینجای کار تقریبا یک سوم مسیر را در یک روز طی کرده است. این کار اندرو می تواند مدل تازهی از روشهای کسب درآمد باشد. به نظر می رسد وقتی محصول خوبی را تولید کنید و در تمام سالهای فعالیت خود سعی در ارائه کار خوب کرده باشید کاربران قدردان زحمات شما خواهند بود و حاضرند در صورت لزوم به کمک شما بیایند.

آیا شما حاضرید برای خواندن وبلاگ مورد علاقه خود هزینه اشتراک سالانه پرداخت کنید؟

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.