چگونگی ادغام بیمه های درمانی در رادیو سلامت

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : واژه بیمه، در لغت به اطمینان، ضمانت، حفظ و نگهداری در برابر حوادث و خطرات معنا شده و در اصطلاح، ضمانت مخصوصی است از جان یا مال که در تمدن تازه رواج یافته است. درآغاز، بیمه برای حفظ منافع شخصی یا خیرخواهی و احساس سرنوشت مشترک بر مبنای تعاون و تکافل اجتماعی شکل گرفت. نوع بیمه، یا برای تأمین اشخاص جامعه در مقابله باخطرها و پیش آمدهای طبیعی روزگار، نظیر سیل، زلزله و… است، یا جنبه جبران خسارت در مقابله با حوادث ناشی از کار دارد، نظیر بیمه های بیکاری، از کارافتادگی و …

به گزارش ممتاز نیوز ؛  این شبکه همزمان با روز جهانی بیمه، مشکلات بیمه های درمانی و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه در برنامه «مردم و سلامت» کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت از ساعت ۱۲:۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه به چگونگی ادغام بیمه های درمانی خواهد پرداخت.

همچنین گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در برنامه «فردای بهتر» ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه  راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت روی موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می گردد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.