چگونگی پرداخت هزینه ناهار و اضافه کار کارمندان

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی با اشاره به چگونگی پرداخت اضافه کار و هزینه ناهار کارمندان دستگاه‌های دولتی، از تشکیل ستاد بودجه سال ۹۲ با ریاست معاون رییس جمهوری خبر داد.

رحیم ممبینی درپاسخ به این‌که آیا حذف هزینه ناهار و اضافه‌کارها ابلاغ شده است، اظهار کرد:مبنای این موارد در ضوابط اجرایی به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و اعتبار آن نیز در قالب بودجه ۹۱ به آنها اعلام شده است.
وی در ادامه با اشاره به این‌که رییس دستگاه بر اساس اعتبار داده شده باید مدیریت کند،تصریح کرد:به موجب ماده ۵۳ قانون محاسبات تشخیص هزینه کرد به عهده رییس دستگاه است .
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی در ادامه با تاکید بر این‌که بودجه سال ۹۱ انقباضی است،گفت:بنا به اعلام قانونگذار رییس دستگاه می تواند محل هزینه را تشخیص دهد و در این زمینه اختیار دارد البته پول مسال اضافه کار و رفاهی را در اعتبارات لحاظ کرده‌ایم.
ممبینی در ادامه درباره تدوین بودجه ۹۲ خاطرنشان کرد:در ارتباط با بودجه سال ۹۲ ستاد بودجه با ریاست معاون رییس جمهوری (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی) شکل گرفته و علاوه بر این ستاد یک ستاد تخصصی و تعدادی کارگروه تخصصی تعیین شده تا لایحه بودجه سال ۹۲ تهیه شود.
وی در پایان گفت:این کارگروه‌‌ها تهیه بخشنامه بودجه دستگاه‌ها را در دستور کار قرار داده اند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.