چین : به ایران کمک میکنیم حتی اگر جنگ جهانی سوم باشد

چین : به ایران کمک میکنیم حتی اگر جنگ جهانی سوم باشد

به گزارش فارس به نقل از “یوروپین یونیون تایمز”(Europian Union Times)، بولتن وزارت دفاع آمریکا فاش کرد، ولادیمیر پوتین و مدودیف امروز اذعان داشتند که هو جین تائو رئیس جمهور چین موافقت کرده است که تنها راه توقف تهاجم غرب علیه ایران، مقابله به مثل و اقدام نظامی مستقیم است

رئیس جمهور چین در دیدار با مقامات نظامی عالیرتبه چین هشدار داد که چین از هیچ گونه حمایتی از ایران دریغ نخواهد کرد حتی اگر به قیمت وارد شدن به جنگ جهانی سوم باشد.

“ژنرال نیکلای ماکارف” روسی نیز هفته گذشته صراحتا اعلام کرده است: ما نمی‌توانیم از تبدیل شدن منازعات مسلحانه محلی و منطقه‌ای به مقیاس بزرگتر و حتی استفاده از سلاح‌های هسته‌ای جلوگیری کنیم.

چین : به ایران کمک میکنیم حتی اگر جنگ جهانی سوم باشد

این بولتن همچنین افشا کرده است که در صورت حمله آمریکا و استفاده غرب از این ویروس کشنده(سلاح‌های بیولوژیکی مرگبار)، محتمل‌ترین راه برای انتشار آن استفاده از هواپیمای بدون سرنشین RQ-170 است.

هواپیمای بدون سرنشین RQ-170، همان هواپیمایی است که توسط نیروهای مسلح ایران به زمین نشانده شد.

ارزیابی امکانات و ویژگی‌های این هواپیما توسط متخصصان ایران و روسیه مهمترین دغدغه آمریکا در استفاده از این هواپیما علیه دشمنان خود خواهد بود.

tags

,china, Iran, russia, اخبار بین الملل, اخبار جنجالی, اخبار جهانی, اخبار داغ, اخبار روز ایران و جهان, اخبار سیاست, اخبار سیاسی, ایران, ایران و روسیه, ایران و روسیه و چین, ایران و چین, جمهری اسلامی, حمایت از ایران, خبرهای خواندنی, خبرهای منطقه, خبرهای مهم, دغدغه آمریکا, روسیه و چین, سیاست ایران, سیاست بین الملل, سیاست جهانی, سیاست روز, متخصصان ایران و روسیه, هواپیمای بدون سرنشین RQ-170

تاریخ ۲۴ تیر      

تعداد بازدید ۱۶      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.