ژرمن ها به نیمه نهایی صعود کردند/ قهرمان یورو ۲۰۰۴ هم حذف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که در حضور بیش از ۴۳ هزار تماشاگر ورزشگاه پی جی ای آره نا شهر گدانسک لهستان برگزار شد آلمان با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یونان، قهرمان یورو ۲۰۰۴ گذشت تا برای چهارمین بار پیاپی به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام ملتهای اروپا صعود کند.

ابتدا “فیلیپ لام” در دقیقه ۳۹ آلمان را پیش انداخت اما “جورجیوس ساماراس” در دقیقه ۵۵ نتیجه را برای یونان به تساوی کشاند. در ادامه و در دقیقه ۶۱ “سامی خدیرا”، ۶۸ “میروسلاو کلوزه” و در دقیقه ۷۴ “مارکو رویس” برای آلمان گلزنی کردند تا شاگردان “یواخیم لو” با نتیجه ۴ بر یک پیش بیفتند.

در دقیقه ۸۹ بازی داور به دلیل خطای هند “جروم بواتنگ” مدافع آلمان در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی به سود یونان اعلام کرد که “سالپینگیدیس” آن را به گل تبدیل کرد و اختلاف را به ۲ گل رساند. در پایان آلمان با نتیجه ۴ بر ۲ یونان را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت.

تیم ملی فوتبال آلمان در شرایطی به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها راه یافته بود که در گروه مرگ با پیروزی در هر ۳ دیدار خود عنوان نخست گروه را کسب کرد. آنها ابتدا یک بر صفر پرتغال را از پیش رو برداشتند سپس با نتیجه ۲ بر یک از سد هلند عبور کردند و در پایان هم با همین نتیجه دانمارک را از پیش رو برداشتند به یک چهارم نهایی صعود کردند.

تیم فوتبال یونان نیز در گروه A رقابتها ابتدا مقابل لهستان به تساوی ۱-۱ رضایت داد سپس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جمهوری چک شد اما در دیدار پایانی مرحله گروهی خود یک بر صفر روسیه را از پیش رو برداشتند و به یک چهارم نهایی صعود کردند.

سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را امشب تیم های اسپانیا و فرانسه در ورزشگاه دونباس آره نا شهر دونتسک اوکراین برگزار خواهند تا چهره تیم سوم مرحله نیمه نهایی هم مشخص شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.