ژوزه:بالاخره در ایران می میرم/هیچ روانشناسی نمی تواند مشکل ما را حل کند

به گزارش ایرنا، مانوئل ژوزه در نشست خبری پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: امروز بازی خوبی ارائه کردیم اگرچه بازیکنان استرس زیادی داشتند و نتوانستند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

وی افزود: اگر بازیکنان فشار روانی خود را کنترل می کردند می توانستیم با تعداد گل های بیشتری نیز به پیروزی برسیم. تیم آلومینیوم هیچ خطر جدی روی دروازه ما ایجاد نکرد و ما مستحق این نتیجه بودیم.

ژوزه گفت: برای خروج از بحرن باید این مسابقه را می بردیم حتی اگر با دست گل می زدیم. مشکل بازیکنان پرسپولیس بدنی نیست و آنها تمام سعی خود را برای رسیدن به پیروزی به کار می برند. مشکل اصلی بازیکنان ما خستگی فکری و روحی است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هیچ روانشناسی نمی تواند مشکلات روانی بازیکنان ما را حل کند و فقط با پیروزی در مسابقات می توانیم بر این مشکل غلبه کنیم. بازیکنان پرسپولیس حتی ۵۰ درصد توانایی های خود را هم در زمین به کار نمی برند. مطمئنم که اگر تمام توانایی های خود را نشان دهند هیچ تیمی توان رویایی با آنها را ندارند.

وی درباره اخراج علی کریمی خاطر نشان کرد: من حرف هایم را راجع به این بازیکن زده ام و به هیچ وجه از تصمیم خود برنمی گردم. کند بودن یا استرس بازیکنان در این مسابقه به خاطر غیبت کریمی نیست بلکه آنها مشکلات روحی و روانی دارند که باید برطرف شود.

ژوزه درباره تاثیر یحیی گل محمدی در این نتیجه گفت: او تازه به تیم اضافه شده و فقط سه روز با تیم کار کرده است. من هم تازه گل محمدی را شناخته ام و از او خواسته ام که به من فقط ˈبلهˈ نگوید. او فوتبال ایران را می شناسد و بازیکنان به او احترام می گذارند.

وی اظهار داشت: مطمئنا با ادامه لیگ و تلطیف فضای بین بازیکنان و کادر فنی نتایج بهتری کسب می کنیم. معتقدم بازیکنان در این بازی پیروز شدند و ما به عنوان کمک کنندگان در کنار آنها بودیم.

سرمربی پرسپولیس درباره گفت و گوی محمد رویانیان با کارلوس کی روش در بین دو نیمه این مسابقه گفت: من بعدا پاسخ این سوال را به شما می دهم.

پس از پایان این نشست خبری مانوئل ژوزه به صورت خصوصی با خبرنگاری که این سوال را مطرح کرده بود گفت و گو کرد.

پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد آلومینیوم هرمزگان گذشت.

ورزشی**۲۰۲۴**۹۱۴۴**۱۵۹۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.