ژوزه: امیدوارم در کرمان برنده باشیم/دیگر در مورد کریمی صحبت نمی کنم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برای ادامه دادن روند رو به رشد اخیر، در کسب سه امتیاز دیگر تلاش می‌کنیم و امیدوارم تیم پرسپولیس برنده بازی با مس کرمان باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مانوئل ژوزه عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر مس کرمان، افزود: هر تیمی بهتر بازی کند برنده خواهد شد و امیدوارم تیمی که بهتر بازی می کند، پرسپولیس باشد. بازیکنان ما در هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند و تلاش می کنند این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره نظرش راجع به تیم مس کرمان، گفت: مس را می‌شناسم و فیلم بازی های این تیم را دیدم. آنها تیم خوبی هستند و قطعا بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم پیروز میدان باشیم.

در ادامه یکی از خبرنگارن درباره علی کریمی پرسید که ژوزه در پاسخ، گفت: راجع به این موضوع قبلا صحبت کرده ام و دیگر اظهار نظر نمی کنم.

همچنین در این کنفرانس یکی از خبرنگاران کرمانی از ژوزه پرسید: می گویند این آخرین بازی شما است و در صورتی که نتیجه نگیرید از پرسپولیس اخراج می شوید. در این لحظه رضا ریاضتی مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی عنوان کردند که در کنفرانس خبری پیش از بازی ها فقط در مورد بازی صحبت می شود.

ریاضتی ادامه داد: چنین شایعه ای صحت ندارد و حتی در رسانه ها نیز مطرح نشده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.