ژوزه به دنبال مدارک تازه است

۲۵خردادماه،

مانوئل ژوزه و وکلایش برای پاسخ به لایحه دفاعیه بلند بالای باشگاه پرسپولیس به دنبال مستندات تازه از این باشگاه می باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مصطفی شکری، وکیل باشگاه پرسپولیس که پرونده مانوئل ژوزه و دستیارانش را در دست داشته، چندی پیش در کنار شکایتی که از مانوئل ژوزه و دستیاران او داشتند در پاسخ به شکایت آنها لایحه ای ۱۵۰ صفحه ای را آماده کرد.

در این لایحه از مشاوره چند وکیل برجسته ایرانی مقیم خارج از کشور نیز استفاده شد و حتی ترجمه این نامه، توسط یکی از آنها صورت گرفت تا جای اما و اگر باقی نماند. از زمان ارسال این لایحه، هنوز خبر تازهی به دست نیامده است.

کم کم زمان آن نزدیک است ک خبرهایی در اینباره بشنویم . به هرحال خواندن یک لایحه ۱۵۰ صفحه ای کار آسانی نیست . در این میان بعضی منابع غیر رسمی خبر می دهند که مانوئل ژوزه به دنبال یکسری مستندات تازه می گردد و این مستندات را در اظهار نظرهای گوناگون مسئولان باشگاه جستجو می کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که بعضی منابع خبری که در لایحه شکایت ژوزه مورد استناد قرار گرفته بود، چندان رسمی نبودند و با توجه به احتیاط صورت گرفته در انتشار یافتن خبرها توسط باشگاه و پایگاه اینترنتی رسمی آن خنثی شده است. حالا شنیده می گردد ژوزه از طریق بعضی اشخاص نزدیک به خود، به دنبال اظهارنظرهای بعضی مقامهای باشگاه است در آن زمان بدون هماهنگی با مدیر عامل مسایلی را مطرح کرده بودند که البته معلوم نیست ارزش حقوقی آنها تا چه میزان باشد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.