کابینه دولت یازدهم معتقد به اقتصاد مقاومتی/مسائل فرهنگی نباید لابه‌لای اقتصاد به فراموشی سپرده شود

۲۹خردادماه،

عضو جبهه ایستادگی گفت: کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیاز به توسعه همه‌جانبه دارد و مسائل فرهنگی نباید در لابه‌لای مسائل اقتصادی مورد فراموشی قرار گیرد.

“حسین کنعانی‌مقدم” عضو جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: توقع مردم از دولت “تدبیر و امید” این است که از همه نیروهای نظام استفاده کند.
 
وی ادامه داد: دولت یازدهم باید از حماسه سیاسی بهره گرفته و حماسه اقتصادی را در کشور شکل دهد چراکه این دو لازم و ملزوم یکدیگرند.
 
عضو جبهه ایستادگی تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی باید اشخاصی را وارد صحنه دولت و کابینه کند که کارآمدی، شایستگی و توانمندی آن‌ها برای رفع مشکلات کشور محرز شده باشد و دست به آزمون و خطا نزند.
 
کنعانی‌مقدم گفت: کابینه دولت یازدهم باید هم دارای تدبیر باشند و هم سابقه‌ آن‌ها روشن باشد و اشخاصی که عمدتا به دنبال سهم‌خواهی از دولت جدید می باشند، نباید جایی در کابینه داشته باشند.  
 
وی افزود: کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیاز به توسعه همه‌جانبه دارد و مسائل فرهنگی نباید در لابه‌لای مسائل اقتصادی مورد فراموشی قرار گیرد، ملت ما مسلمان و برای انقلاب اسلامی ارزش قائلند لذا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در عملکرد دولت دیده شود.
 
عضو جبهه ایستادگی  با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) که فرمودند “کاد الفقر أن یکون کفراً” اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی از اولویت‌های کشور ماست و با توجه به منابع عظیم و ثروت ایران، فقر باید در  کشور ریشه کن شود.

کنعانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولان و اشخاص کابینه باید با اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصادی مشکل فقر را حل کرده و کشور را از این مرحله عبور دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.