کادر فنی تیم فوتبال راه آهن مشخص شد

 پس از تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه راه آهن از صبح امروز سه شنبه تمرینات تیم فوتبال این باشگاه زیرنظر علی دایی آغاز شد که این مربی پیش از آغاز تمرین به مدت ۱۰ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

محمدرضا مولایی بدنساز پیشین تیم های استقلال پرسپولیس برای نخستین بار از صبح امروز کارهای بدنسازی بازیکنان تیم راه آهن را انجام می دهد. وی روز گذشته در ترکیب تیم آلومینیوم هرمزگان برابر پرسپولیس حضور داشت.

همچنین رضا فروزانی هم جانشین یحیی گل محمدی شده است که چندی پیش به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شده و این تیم را برای حضور در لیگ دوازدهم آماده می کند. براساس نفرات حاضر در تمرین امروز زردپوشان تهرانی کادر فنی این تیم شامل علی دایی، محمد دایی، رضا فروزانی، بهزاد غلامپور(مربی دروازه بان) و محمدرضا مولایی(مربی بدنساز) خواهد بود.

از نفرات شاخص حاضر در تمرین امروز می توان به حسین پاشایی، فرشید کریمی، ایمان رزاقی راد، حسین کعبی، بهادر عبدی، علیرضا عباس فرد و محمدرضا مامانی اشاره کرد. غیبت حسن رودباریان  در این تمرین مشهود است.

برپایه این گزارش تمرینات تیم راه آهن از حدود یک هفته پیش بدون حضور مربی آغاز شده بود و بازیکنان برنامه های آماده سازی را زیر نظرات باتجربه این تیم برگزار می کردند. امروز نخستین تمرین راه آهنی ها با کادر فنی کامل است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.