کادر فنی تیم والیبال به دنبال آنالیز ترکیب روسیه

۱۳خردادماه،

 گروه آنالیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران متشکل از “خوان سیچلو” و “نوید مشجری” ماموریت یافت تا تک تک بازیکنان این ترکیب ناشناخته را شناسایی و آنالیز کند.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام سایت فدراسیون والیبال، نوید مشجری آنالیزور تیم ملی والیبال ایران با به دست آوردن حدود ۱۳۰ فیلم از لیگ برتر روسیه اقدام به شناسایی و آنالیز این ترکیب کرد تا بتواند تا قبل از دیدار تیم ملی ایران مقابل روسیه اطلاعات کاملی از ترکیب ناشناخته روس‌ها به کادر فنی تحویل دهد.

مشخص نیست که روسیه در دیدار برابر ایران با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت چرا که هم امکان دارد روسیه با ترکیبی که مقابل برزیل به میدان رفت به مصاف ایران برود و هم امکان تغییر ترکیب و آوردن بازیکنان المپیکی خود در لیگ جهانی در بازی با ایران نیز وجود دارد.

تیم والیبال روسیه که خود را برای دیدار با ایران در اولین مسابقه لیگ جهانی والیبال آماده می‌کند، در دو دیدار تدارکاتی‌اش برابر برزیل با ترکیبی جدید و کاملا متفاوت به میدان آمد و مقابل این تیم قدرتمند آمریکای جنوبی در هر دو دیدار تن به شکست داد.

تیم‌های ملی روسیه و ایران اولین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال را عصر روز جمعه هفته جاری به میزبانی روس‌ها برگزار می‌کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.