کادر فنی بهتر است به داوری نپردازد-پیوس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

فرشاد پیوس می‌گوید شانس پرسپولیس برای پیروزی در داربی بیشتر از استقلال است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی روز گذشته این تیم برابر فولاد، اظهار کرد: پرسپولیس روز گذشته (شنبه) بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت خوبی هم داشت که مهاجمان بی دقتی کردند. خوشبختانه در پرسپولیس اصول فوتبال به خوبی رعایت می‌شود. دفاع تیمی از سوی بازیکنان به خوبی رعایت می‌شود و بازیکنان روز گذشته با همدلی قصد داشتند سه امتیاز را بگیرند.

او ادامه داد: با این حال یک سری از بازیکنان از گرفتن کارت زرد می ترسیدند و در فکر بازی با استقلال بودند. به نظر من اگر بازی با استقلال در پیش نبود، می‌توانستند خیلی بهتر بازی کنند. در پیش بودن داربی به خودی خود به بازیکنان استرس داده بود و بعضی از بازیکنان نگران مصدوم یا محروم شدن بودند اما در کل پرسپولیس به لحاظ فنی در حال رسیدن به روزهای اوج خود است. بازیکنان جوان به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و این تیم آینده خوبی دارد.

پیوس با اشاره به این که پرسپولیس در داربی شانس بیشتری برای پیروز شدن دارد، گفت: آنچه ما از تصاویر می‌بینیم یکدلی و هماهنگی بازیکنان است. این دیدار با این شرایط واقعا تعیین کننده است و مثل یک فینال زود هنگام شده است که سرنوشت قهرمانی را تا حد زیادی تعیین می‌کند. با این وجود پرسپولیس با بازی‌هایی که امسال انجام داده بوی قهرمانی می‌دهد. آنها هجومی تر از استقلالی‌ها بازی می‌کنند اما استقلال به دنبال گل نخوردن است و شیوه بازی‌اش بیشتر دفاعی است. در مقابل پرسپولیس خوب حمله می‌کند و می‌تواند با اضافه شدن از کناره‌ها و حتی از عمق در دفاع استقلال شکاف ایجاد کند که برای این کار بازیکنانی مثل خلعتبری ، صادقیان ، عالیشاه و مسلمان می‌توانند موثر باشند. شانس برد پرسپولیس بیشتر است و استقلال در این بازی با توجه به شرایط جدول به دنبال یک امتیاز خواهد بود. پرسپولیس می‌تواند برنده باشد به شرط این که کاملا هجومی و رو به جلو بازی کند.

او درباره اعتراض کادر فنی و مدیریت باشگاه به داوری‌های چند هفته‌ گذشته گفت: بهتر است کادر فنی تمرکزش را روی بازی بگذارد و این مسائل را به مدیریت باشگاه واگذار کند. تا الان هم هر چه گفته‌اند نتایج بازی‌ها عوض نشده است و بهتر است دیگر به داوری نپردازند. نباید اجازه داد پرسپولیس به حاشیه برود.

مهاجم دهه شصت و هفتاد پرسپولیس درباره مساله محرومیت صادقیان و مسلمان از بازی‌های به خاطر قلیان کشیدن هم گفت: صادقیان و مسلمان هر دو بازیکنان خوب و آینده‌داری هستند. من با صادقیان رفت و آمد دارم. او به خانه من می‌آید و پیام را مثل بچه خودم دوست دارم. من با پیام صحبت کرده‌ام و او گفت که اصلا در آن اتفاق نبوده است. من از فدراسیون می‌خواهم که این مساله را کش ندهد، چرا که اگر این موضوع ادامه پیدا کند به این بازیکنان ضربه وارد می‌شود. به پیام گفتم که باید بیشتر تمرین کنی و قدر خودت را بدانی . واقعا ما باید مواظب چنین بازیکنانی باشیم. پیام بازیکنی است که در آینده به درد تیم ملی می خورد.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.