کاراته کاهای نوجوان و جوان فردا به روی تاتامی می روند

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۵:۲۶:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

تورنمنت بین المللی ترکیه:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- ملی پوشان کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان که برای شرکت در تورنمنت بین المللی ترکیه راهی این کشور شده اند، فردا به مصاف حریفان می رود.
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود، آماده می کند روز گذشته راهی ارزروم محل برگزاری پیکارها شد تا در یک تورنمنت بین المللی پیش از حضور در رقابتهای آسیایی به میدان بروند.
ملی پوشان امروز نخستین تمرین خود را ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی انجام  دادند و فردا برای رویارویی با حریفان به روی تاتامی خواهند رفت.
در تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران در کومیته(۱۶-۱۷ سال)پریسا وفایی، بهنوش محمدی، بهنوش نجفی،یاسمن یوسفی. در کومیته(۱۴-۱۵ سال)سمیه تکمار، آویشن باقری، ملیکا احدی. در کاتای تیمی جوانان: پریسا رحمانی، مائده نصیری، مهدیه شکور- حدیثه لشگری، رویا اکرمی، لیلا خانی و در کاتای انفرادی ۱۴-۱۵سال: آرزو نعمتی پور و درنا حیدری حضور دارند.
در تیم پسران هم علیرضا شیر صفت، رامین قراقزلو، علیرضا قاضی، محمد رضا گیلان پور، علی حصه مینادر رده سنی نوجوانان و محمد امین تقی پور، ایمان آشوری، شهاب نوروزی، سعید عباسی و رضا کارکن در رده سنی جوانان در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۷۲۶۴۷۸۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.