کارانکا:مهاجمان ما در وضعیت خوبی می باشند

۱۸فروردین۱۳،

به گزارش فارس، آیتور کارانکا با ابراز رضایت از پیروزی ۵ بر یک تیمش مقابل لوانته اظهار داشت: مسابقه خوبی برای بازیکنان ما بود زیرا آنها به هماهنگی و اعتماد به نفس بیشتری رسیده بودند.

وی ادامه داد: همچنین توانستیم به برخی از بازیکنانمان در بخشی از بازی استراحت دهیم. معتقدم که این بازی می‌توانست در نیمه اول برنده را مشخص کند اما تا اواخر بازی نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم.

دستیار مورینیو خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که باید نمایش دفاعی خوبی اجرا کنیم زیرا لوانته تیم باتجربه‌ای است که می‌تواند از فرصت‌های استفاده کند و اگر به آنها اجازه می‌دادیم می‌توانستند نتیجه بگیرند.

کارانکا بر این باور است که این پیروزی می‌تواند آمادگی بسیار خوبی پیش از دیدار برگشت رئال مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا باشد و افزود: در حال حاضر لحظات تعیین‌کننده‌ای را در فصل پشت سر می‌گذاریم و وقتی همه آماده می باشند می‌توانیم در زمین مثل چهارشنبه قبل بازی کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که قهرمانی در لیگ را از دست داده‌ایم اما این به ما فرصت می‌دهد تا چیزهای جدیدی را تجربه کنیم و به بازیکنانمان استراحت دهیم.

دستیار سرمربی پرتغالی تأکید کرد: گونزالو هیگواین نیز در زمان درستی به آمادگی برگشته، مورینیو نیز اخیرا گفت که به آمار گلزنی آنها کاری نداریم بلکه به کاری که برای تیم انجام می‌دهند، اهمیت می‌دهیم.

وی گفت: مهاجمان ما در وضعیت خوبی می باشند و وقتی گل می‌زنند، نشان می‌دهند که قادر می باشند عامل پیروزی تیم باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.